Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

pow

pow

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2010
  • 23:09

Om de één of andere reden heb ik de instelling van mijn toetsenbord verprutst. In de instellingen ziet het er normaal uit, maar als ik een sms wil tikken in dan wel de standaard app of in Handsent dan heb ik een toetsenbord met onder de entertoetst (rechts onderin) een Japans teken. Nu leek me het simpel het terug te zetten naar standaard maar met geen mogelijkheid krijg ik het voor elkaar…
Kan iemand me helpen terug te komen op de standaard instelling?

Bedankt!

Bewerkt (22 april 2013 12:27)
MindCrime

MindCrime

• Lid sinds 20 mei 2010
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2010
  • 00:08

Heb je al eens gekeken bij landinstelling en tekst?
Daar kun je kiezen uit een android toetsenbord, een standaard toetsenbord en een japans toetsenbord.
En volgens mij heb je het japans toetsenbord aangevinkt

pow

pow

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2010
  • 16:32

Die drie toetsenborden zie ik inderdaad staan. Ik geloof dat ik zwakzinnig wordt, krijg het nog steeds niet voor elkaarWe gaan maar weer even verder prutsen…
Overigens valt me op dat bij sommige berichten in handsent de tekst niet (bij doorzichtig) te lezen is terwijl bij andere berichten het normaal is. Geen idee of die dingen verband houden overigens…

pow

pow

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2010
  • 19:22

Ahh, gefixed…kwestie van toetsenbord ingedrukt houden en de juiste invoermethode kiezen…..het is zo simpel

leunie

leunie

• Lid sinds 15 juli 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2010
  • 00:34

ik heb ook een toetse bord probleem
ik kan geen sms typen als ik zeg maar op de a druk krijg ik een heel ander letter
en heb hem sinds vandaag pas hoor maar dat hoort toch niet
vind nou al niet meer lijk me telefoon

weet iemand hoe dat kan ?

gr leun

Bewerkt (22 april 2013 12:28)
Karterke

Karterke

• Lid sinds 09 mei 2010
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2010
  • 22:19

Download gewoon smart keyboard

Bewerkt (22 april 2013 12:30)
PinkPirateBunny

PinkPirateBunny

• Lid sinds 02 augustus 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2010
  • 17:41

Ik heb sinds kort ook een probleem met mijn toetsenbord en dat is dat de toetsen een klakkend geluid maken. Nu lijkt mij dat dit valt onder “hoorbare selectie” of “aanraaktonen” maar deze staan al beide uit. Ook na een update blijven de toetsen een (ook nog vrij hard) geluid produceren.
De beste mensen van de SE helpdesk komen ook niet verder dan aan en uitvinken en opnieuw opstarten, dus hopelijk heeft iemand ervaring met dit probleem.

gr. Jeroen

Obiku

Obiku

• Lid sinds 16 juni 2010
  • Berichten 344
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2010
  • 08:17

PinkPirateBunny;30134
Ik heb sinds kort ook een probleem met mijn toetsenbord en dat is dat de toetsen een klakkend geluid maken. Nu lijkt mij dat dit valt onder “hoorbare selectie” of “aanraaktonen” maar deze staan al beide uit. Ook na een update blijven de toetsen een (ook nog vrij hard) geluid produceren.
De beste mensen van de SE helpdesk komen ook niet verder dan aan en uitvinken en opnieuw opstarten, dus hopelijk heeft iemand ervaring met dit probleem.

gr. Jeroen

Dit is idd erg vreemd. Gebeurt dit ook wanneer je je telefoon in de stille modus hebt?

ddaemen

ddaemen

• Lid sinds 11 juli 2010
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2010
  • 12:13

probeer eens het volgende:

instellingen -> toepassingen -> toepassingen beheren

hier zie je alle geinstalleerde toepassingen, zoek nu het toetsenbord wat je gebruikt (bijvoorbeeld “Android-Toetsenbord”) druk dan op cache wissen en gegevens wissen. dit verwijdert alle persoonlijke instellingen van dat toetsenbord en probeer het opnieuw

johnnyoso

johnnyoso

• Lid sinds 18 augustus 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 18 augustus 2010
  • 20:26

Ik heb hetzelfde: mijn toetsenbord is ineens op chinees ingesteld en ik kan nergens het toetsenbord veranderen naar het standaard toetsenbord. Dit is echt hoogst irritant.

Bij instellingen - landinstellingen en tekst heb ik wel alle toetsenborden op een rijtje onder elkaar maar hoe je nu 1 van die toetsenborden moet selecteren??? Iemand die dit weet?

de cache van de toetsenborden leegmaken helpt ook niet, ik blijf zitten met het chinese toetsenbord. Als ik op invoermethode druk in het toetsenbord kan ik alleen kiezen uit 4 soorten chinees of engels.

Bewerkt (22 april 2013 12:34)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren