Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Bart1974

Bart1974

• Lid sinds 06 juni 2010
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2010
  • 22:45

Ik heb een vraag m.b.t. het bellen van iemand (soms vergeet je met dit mooie toestel dat je hem ook voor bellen kunt gebruiken)
Op mijn oude X1 kon ik naam bellen, ik bedoel hiermee dat je de letters van iemands naam intikte op een T9 achtige wijze en alle mogelijke combinaties werden dan steeds verder verminderd (wil bv Bart Boom bellen, tik dan 2 (abc) 2 (abc) 7 (pqrs) 8 (tuv) dan zie ik alle Bart namen die ik in mijn tel boek heb staan. Ik zou ook 2666 kunnen tikken voor de achternaam) Ik vond dat een hele prettige manier om mensen direct vanuit het numerieke toetsenbord te bellen. Weet iemand of deze mogelijkheid ook voor de X10 bestaat? of is er misschien een App die het mogelijk maakt?

ben benieuwd!

Bewerkt (22 april 2013 12:26)
Miichiel

Miichiel

• Lid sinds 12 april 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2010
  • 19:47

Hoi Bart,

Ik adviseer je ‘Gesture Search’ van de App Market te downloaden. Is gratis en hiermee kun je met je vinger de naam van je contact; mp3; foto's; aantekeningen enz. 'schrijven op je scherm.
Wat mij betreft een van de beste en meest nuttige apps van dit moment.

Veel plezier !
Miichiel

Bewerkt (22 april 2013 12:27)
edwin1998

edwin1998

• Lid sinds 07 juli 2010
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2010
  • 10:56

Miichiel;25809
Hoi Bart,

Ik adviseer je ‘Gesture Search’ van de App Market te downloaden. Is gratis en hiermee kun je met je vinger de naam van je contact; mp3; foto's; aantekeningen enz. 'schrijven op je scherm.

Veel plezier !
Miichiel

Bedankt voor de tip! Dit werkt lekker snel.

Bewerkt (22 april 2013 12:27)
Bart1974

Bart1974

• Lid sinds 06 juni 2010
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2010
  • 15:30

Hoi Michiel,
beetje late reactie maar bedankt voor de tip! werkt inderdaad erg lekker ook de muziek vind hij erg snel. ik hoop overigens nog steeds dat mijn nummer bel functie een keer als functie beschikbaar komt!

Miichiel;25809
Hoi Bart,

Veel plezier !
Miichiel

Bewerkt (22 april 2013 12:28)
ddaemen

ddaemen

• Lid sinds 11 juli 2010
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 12 juli 2010
  • 20:51

met de google zoekbar widget, kun je hetzelfde bereiken en vindt ik net iets sneller en makkelijker werken als de gesture search. deze kan toepassingen zoeken, namen, op internet, maar hij zoekt geen muziek/filmpjes.

vraagje tussendoor: als je telefoon opent staan er ook letters op de nummers zoals een T9, wat kun je daarmee bereiken? tis me niet gelukt om daarme uberhaupt letters uit te krijgen :S

Bewerkt (22 april 2013 12:28)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren