Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Obiku

Obiku

• Lid sinds 16 juni 2010
  • Berichten 344
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2010
  • 12:02

Via androinica.com:

Sony Ericsson XPERIA X10 and Samsung Galaxy S have been rooted

June 22, 2010 | by Andrew Kameka

Today was a productive day among Android developers who like to hack away at phones. Earlier this morning, the Samsung Galaxy S achieved root status, just a couple of weeks after being released. The Sony Ericsson XPERIA X10 was also cracked open, though it has been in the hands of developers for considerably longer.

The X10 proved to be a tough nut to crack. Developers at XDA have been working since March to root the X10, and a community-funded bounty reached as high $1,650 on June 11. Now that Bin4ryDigit and others have achieved root, you can count on more work going into enhancing the X10. You may even see bits of newer software versions beyond 1.6 before SE releases an official update.

The Galaxy S was less formidable but the reward was still sweet. Unlike the X10, Galaxy S owners can get detailed instructions on how to root right now.

Bewerkt (22 april 2013 12:26)
wido-foto

wido-foto

• Lid sinds 11 juni 2010
  • Berichten 76
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2010
  • 12:38

Cool, ik ben benieuwd hoe dat zou bevallen. In prencipe moet je hem dan toch ook wel weer kunnen terug zetten. Rooten heeft wel voordelen denk ik. Ik heb mijn iPhone ge-Jailbraked en ik heb er ni totmtom enzo op staan…..

Tweaking is a way of life…

mefrank

mefrank

• Lid sinds 22 april 2010
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2010
  • 16:30

ok dus geen iphone 4 of blackberry meer(die iphone wordt me te duur)
deze wordt het dus en hopelijk met die ux interface en dan met 2.2

Perrywinkle

Perrywinkle

• Lid sinds 12 april 2010
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2010
  • 17:09

Fijn! Eindelijk! En nu maar hopen dat Sony Ericsson de gebruikte manier om Root te behalen niet dichtpatched onder het mom van “security issues”. Ze hebben blijkbaar al erg veel moeite gedaan om 'm dicht te patchen voor die op de markt kwam en vertrouw het toch nog niet helemaal… het is ff afwachten :-)

Karterke

Karterke

• Lid sinds 09 mei 2010
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 6 juli 2010
  • 13:13

Allemaal fantastisch nieuws, ik wil het ook doen, maar wat als de root niet wil lukken? Kan ik hem dan terug installeren naar de originele firmware? En hoe? Is hier een topic over?

Bewerkt (22 april 2013 12:27)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren