Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Vlekkert

Vlekkert

• Lid sinds 06 juni 2010
  • Berichten 56
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2010
  • 09:08

Goedemorgen allen.
Ik heb de afgelopen tijd veel lopen spelen met mijn x10 en veel geleerd van het forum hier.
Ondanks dat toch een paar vraagjes die ik hier niet kon vinden…

- Ik heb het programma Advanced task killer en Task killer gebruikt, maar ondanks dat ik alle apps kill, staan er na 5 minuten weer een aantal op. Nu snap ik dat sommige programma's standaard open staan, maar dingen zoals ‘A online radio’, ‘moxier mail’ (ik gebruik dit niet maar heb het ooit 1x aangeklikt, ‘maps’, ‘msn droid’ instellingen en nog wat programma's staan er eigenlijk altijd. In deze programma's kan je nergens aanklikken dat het moet updaten o.i.d.. Weet iemand hoe dit zit?

- De 3 balkjes bovenin (naast het batterijtje) geeft singaalsterkte aan. Is dit van WIFI? ( ik neem aan van wel)

- Is er ondanks dat de update naar 2.1 (als ik het goed heb) een manier om flash filmpjes van bijv. dumpert of zie.nl af te spelen?

Nou dit was het wel denk ik, bij voorbaat dank voor de reacties/antwoorden.

Bewerkt (22 april 2013 12:25)
Perrywinkle

Perrywinkle

• Lid sinds 12 april 2010
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2010
  • 15:20

Hallo Vlekkert. De programma's die je noemt staan inderdaad altijd aan. Helaas kun je ze niet verwijderen aangezien ze met je X10 zijn meegeleverd. Ik heb er zelf ook een tijdje mee gezeten dat dergelijke programma's altijd aan staan. Na het uitgebreid getest te hebben ben ik erachter gekomen dat de programma's geen invloed hebben op bijvoorbeeld je batterij. Sterker nog: ik gebruik de Task Killer bijna helemaal niet meer na de post over de zin en onzin van Task Killers, hier op AdroidWorld. Mijn advies; blijf zoveel mogelijk van je open applicaties af. :-)

De drie balkjes bovenin zijn je signaalsterkte van je “reguliere” netwerk (volgens mij gewoon GSM). Als 3G aanstaat komt dat er links van te staan en als WiFi aanstaat komt het bolletje met de drie gebogen streepjes erboven in je scherm te staan.

Naar mijn weten is er op dit moment geen mogelijkheid om Flash te gebruiken op de X10, noch enkel ander Android toestel. Volgens mij is er zelfs Android 2.2 voor nodig en die laat op de X10 nog even op zich wachten. Hier heb ik me echter nog niet heel erg op ingelezen dus als iemand anders er meer info over heeft hoor ik het ook graag :-)

Bewerkt (22 april 2013 12:25)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren