Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Sony-X10

Sony-X10

• Lid sinds 27 mei 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2010
  • 18:17

Ik heb de Xperia gekocht en heb mail via @home, dus geen exchange server. Doe nu synchroniseren via Google Calander Sync, naar agenda van GMail……, lekker allemaal. Daarmee kijk ik dan met de Xperia naar de Gmail agenda. Van Moxier begreep ik werkelijk geen ene moer. De -email gaat prima, alleen met Agenda zit ik te klooien. De GMail agenda toont alleen één dag of de hele maand. Geen week overzicht en alleen de begintijden van de afspraak. Geen overzicht dus.

Wie heeft het beter voor elkaar ?

Bewerkt (22 april 2013 12:15)
the_radical

the_radical

• Lid sinds 23 mei 2010
  • Berichten 55
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2010
  • 18:19

Hi,

Gebruik zelf dit prog werkt voor mij perfect.
Android-Sync - Sync android to your desktop ( USB / OTA wireless )

Gr,
The Radical

Bewerkt (22 april 2013 12:15)
ArTheMan

ArTheMan

• Lid sinds 28 mei 2010
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 28 mei 2010
  • 16:09

Sony-X10;21943
Ik heb de Xperia gekocht en heb mail via @home, dus geen exchange server. Doe nu synchroniseren via Google Calander Sync, naar agenda van GMail……, lekker allemaal. Daarmee kijk ik dan met de Xperia naar de Gmail agenda. Van Moxier begreep ik werkelijk geen ene moer. De -email gaat prima, alleen met Agenda zit ik te klooien. De GMail agenda toont alleen één dag of de hele maand. Geen week overzicht en alleen de begintijden van de afspraak. Geen overzicht dus.

Wie heeft het beter voor elkaar ?

Hallo, ik wilde ook Moxier instellen om te synchroniseren met outlook (email), maar dan vraagt hij om de servernaam. Wat heb jij hier ingevuld dan? Als je de e-mail applicatie gebruikt heb je wel inkomend en uitgaande servers die je moet invullen, maar bij Moxier alleen server en gebruikers ID.

Alvast bedankt. Arjan

Bewerkt (22 april 2013 12:11)
danny1990

danny1990

• Lid sinds 04 november 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 4 november 2010
  • 22:49

Hallo iedereen,

Ik heb onlangs een probleem ondervonden met mijn x10. Voorheen werkte alles perfect, gmail pushte door, zoals bedoeld, alleen sinds dat ik wilde ontdekken of de nieuwe android binnen was via PC Companion (deze was er niet), besloot ik mijn fabrieksinstellingen te herstellen. Zo gezegd, zo gedaan.. Sindsdien (God knows why??!! Ik heb helemaal NIETS veranderd aan de instellingen of iets dergelijks) pusht mijn Gmail de mails niet meer? In wanhoop vraag ik om hulp! Ik heb alles geprobeerd; Gmail-instellingen zijn correct, gegevens-sync gmail is aangevinkt, auto-sync calender en contacten zijn beide aangevinkt. Ik heb sindsdien al drie keer nogmaals de fabrieksinstellingen hersteld, maar allemaal tevergeefs. Iemand een idee??

Alvast bedankt!

Danny

Bewerkt (4 november 2010 22:49)
remco.k

remco.k

• Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 592
  • Reputatie 0
  • 4 november 2010
  • 23:10

Moxier is een prut product werkt voor geen klap althans das mijn mening een van de dingen wat makkelijk is sony erricsson sync via Sony Ericsson - Community account aanmaken invullen en op je telefoon synchroniseren werkt makkelijk snel ook voor je contacten enz.

Bewerkt (4 november 2010 23:10)
olafski

olafski

• Lid sinds 02 juli 2010
  • Berichten 408
  • Reputatie 0
  • 5 november 2010
  • 08:35

Remco, even flauw hoor, maar zou je eens wat meer comma's en punten kunnen gebruiken :-D Dat bevordert de leesbaarheid wat meer. No offense he!
En een ander vraagje, die SE Sync, die doet zeker niets met Exchange, of wel?

Bewerkt (5 november 2010 08:35)
Obiku

Obiku

• Lid sinds 16 juni 2010
  • Berichten 344
  • Reputatie 0
  • 5 november 2010
  • 09:17

Danny, dat is niet zo mooi. Kan je nog iets meer info geven? Heb je continu (3G) verbinding met het netwerk? Worden nieuwe mails wel opgehaald wanneer je de gmail-app opstart, of moet je dan nog expliciet op ‘vernieuwen’ klikken? Heb je bij ‘Sync-toepassing’ selecteren ook Google geselecteerd? Heb je de cache van de gmail-toepassing leeggemaakt? Heb je nog andere problemen?

Je had trouwens beter je probleem in een ander (nieuw) topic kunnen posten

Bewerkt (5 november 2010 09:17)
remco.k

remco.k

• Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 592
  • Reputatie 0
  • 5 november 2010
  • 14:46

Hoi olafski,

Daar heb je gelijk in die doet niets met exchange ik sync alles constant met elkaar kwa kalender gaat top.
Verder zal ik erop letten meestal denk ik er niet aan als ik nog met andere dingen bezig ben.

Verder heeft exchange er ook niet zoveel mee te maken als je met webmail werkt.

Bewerkt (5 november 2010 14:46)
marceljanssen2015

marceljanssen2015

• Lid sinds 30 augustus 2014
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2015
  • 09:07

Oh jee @Home. Had vroeger ook via hun mijn internet.

Heb geen Moxier zelf,maar wel een Sony Xperia.
Gebruik een Xperia Z1 samen met een plugin genaamt EVO Collaborator for Outlook zodat ik alles prima kan syncen.

Snap van die meeste prut programmas geen moer, maar deze werkt prima tot nu toe.

Je zou het eens kunnen Googlen

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren