Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OPPO Reno 10x Zoom

• Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Elmeraculous

Elmeraculous

• Lid sinds 03 februari 2009
  • Berichten 421
  • Reputatie 0
  • 12 mei 2010
  • 15:29

Ik gebruik nu de standaard koptelefoon die bij de X10 is geleverd, zoals hier te zien is. Ik heb echter tot mijn spijt gemerkt dat de knop op de afstandbediening niet werkt voor het pauzeren/starten van muziek, alleen voor het opnemen en ophangen van telefoontjes. Een groot gemis volgens mij. Ook het dubbelklikken om te skippen naar het volgende nummer wat vaak bij andere koptelefoontjes het geval is, werkt niet. Wel zie ik het ledje van m'n hardware knoppen oplichten als ik er op klik tijdens het luisteren naar muziek wat aangeeft dat er wel een signaal wordt doorgegeven. Er zit alleen geen actie aan gekoppeld. Wellicht is dit softwarematig op te lossen bij een volgende update.

De koptelefoon die ik graag zou aanschaffen is de MW600, zie hier. Hier zit ook volumeregeling op en werken de knoppen voor pauzeren/afspelen wel. Er wordt gesuggeerd dat ook de title van je muzieknummer getoond moet worden, maar dit schijnt niet te werken (is ook bevestigd door SE). Wellicht wordt dit ook softwarematig opgelost in een volgende versie.

Nu ben ik benieuwd, welke koptelefoon gebruiken jullie of willen jullie aanschaffen?

Bewerkt (22 april 2013 12:23)
7thilly

7thilly

• Lid sinds 13 mei 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2010
  • 09:52

Hey

IK gebruik de HBH- DS980 werkt helemaal prima en heerlijk zonder snoertjes, slurpt redelijk wat batterij via bluetooth maar dat heb ik er wel voor over. Geluidskwaliteit is prima en in het display toont nummer + artiest en wie je belt, je kunt ook heel makkelijk in je adresbook scrollen om zelf te bellen. Topding dus wat mij betreft. Heb hem aangeschaft bij mijn w960i maar werkt ook prima op de X10 Sony Ericsson - Products - Accessories - Overview - Stereo Bluetooth

Grtz

Elmeraculous

Elmeraculous

• Lid sinds 03 februari 2009
  • Berichten 421
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2010
  • 10:51

Klinkt goed! Maar is in ieder geval bij pdashop niet meer leverbaar… Zie: Sony Ericsson Stereo Bluetooth Headset HBH-DS980 - PDAshop.nl Wat heb je er destijds voor betaald?

obnoxious67

obnoxious67

• Lid sinds 24 april 2010
  • Berichten 309
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2010
  • 12:41

Ik heb zelf deze en die bevalt me heel goed,mooi transparant geluid en een volle bass.

Bewerkt (22 april 2013 12:26)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren