Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Pitwulf

Pitwulf

• Lid sinds 14 september 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 september 2012
  • 18:58

Hoi,
Ik heb net de Audio Technica WS55i koptelefoon gekocht (na een HOOP gedoe met douane enz.) maar kom er nu achter dat ie niet goed werkt op mijn xperia x10. Als ik een liedje afspeel hoor ik het wel door mijn koptelefoon maar heeel vaag. (De zang hoor bvb helemaal niet) De WS55i is een koptelefoon met een controller erbij. Hiermee zou je zonder je telefoon aan te raken naar het volgende nummer kunnen gaan, de volume veranderen en het liedje op play/pause kunnen zetten. Al deze dingen doen het dus niet. Soms kan ik wel een nummer laten afspelen maar alleen als ik vaak en met veel moeite op de “control” knop druk. Ik krijg wel goed, helder geluid als ik deze control knop ingedrukt hou, maar ik ga natuurlijk niet heel de tijd dat ik naar een liedje wil luisteren die knop ingedrukt houden.
Heeft er iemand ervaring met deze koptelefoon of een gelijksoortige?
Op mijn zusjes Ipod werkt de koptelefoon prima en al de controlknopjes ook, dus zit het toch aan de xperia x10. Ik heb hem vorige week laatst geupdate.
Aub kan iemand mij helpen? Ik heb 4 maanden op die koptelefoon gewacht en 30 euro extra voor moeten betalen ivm douane (hij kwam helemaal vanuit Hong Kong) en nou doet ie het niet eens!
Alvast bedankt.

Bewerkt (24 april 2013 15:33)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren