Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

B_meijer

B_meijer

• Lid sinds 11 april 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 11 april 2012
  • 08:58

Ik heb dus, nadat het update berichtje al maanden bovenin me telefoon stond, de nieuwe android versie erop gezet.

Toen ik wilde gaan updaten moest ik eerst naar de site van Sony omdat er iets gelezen moest worden, hier stond dus onder andere ook in dat de backup & restore app die er standaard opzat, niet meer in de 2.3 update zat.. Lekker handig

Ik dus een backup programma uit de store downloaden, backup maken van het hele zooitje (ook nog al me contacten op de geheugenkaart opgeslagen) en de update kon beginnen.

Nou zo gezegd zo gedaan, de update was geïnstalleerd en ik had weer een kale phone. Eerst maar dat backup programma downloaden, toen daarmee me gegevens gerestored en alles leek voor mekaar..

Totdat ik keek in me sms inbox, deze was sowieso al op een hele rare manier geordend, volgens mij willekeurig want ik kon er geen touw aan vast knopen hoe dat dat geordend was.. Maarja, eerst schrok ik nog ik dacht oh nee toch niet alle nummers verkeerd opgeslagen ofzo, dus ik dat checken.. nee klopte allemaal..

Het probleem is dus, voor de update had ik 50 smsjes van ‘Pietje’ en boven die sms conversatie staat nu de naam van ‘Jantje’

Weet iemand wat hier aan de hand is? En zo ja, of (en hoe) dit te fixen is?

Bij voorbaat dank,
Bart

Bewerkt (24 april 2013 14:35)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren