Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

sgalaxyace

sgalaxyace

• Lid sinds 10 februari 2012
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2012
  • 20:38

Hallo, het touchscreen van mijn X10 reageert opeens nergens meer op. De bovenste laag heeft sinds een jaar een aantal scheuren maar het scherm reageerde nog wel gewoon. Zou het helpen wanneer ik mijn telefoon reset o.i.d?
Er staat verder nog data op die ik liever niet kwijt wil.

Is het niet een idee om het scherm te repareren? Ik was al van plan om het scherm (touchscreen+bovenste laag) te vervangen maar ik weet niet of dit het probleem oplost en of het dus geen weggegooid geld is.

Ik ben bij een service punt langs geweest voordat ik dit probleem kreeg en die vertelden me dat het 100(!) euro kost om die laag te laten vervangen. Ik dacht er dus over na om zelf (bij een vertrouwde verkoper) op ebay een nieuwe laag te bestellen.

Bewerkt (24 april 2013 14:21)
Rickskes

Rickskes

• Lid sinds 15 februari 2011
  • Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 22 maart 2012
  • 12:06

Ik heb (redelijk) vaak ook last van dat mijn touch niet reageerd.. Dit komt omdat ik vaak warme handen heb, kan dit misschien ook niet aan jou liggen? zowel, moet je tegen je scherm blazendan reageerd hij beterder (ook niet perfect).. ik baal ook van dit probleem, daarom wil ik de Xperia S hebben..

Bewerkt (24 april 2013 14:26)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren