Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Bartus1989

Bartus1989

• Lid sinds 22 november 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 november 2011
  • 17:54

Dit was de eerst keer dat ik het gevoel had. Dit is een telefoon die mij niet in de steek gaat laten en waar ik het 2 jaar mee ga vol houden. De X10 doet het immers nog prima kwa prestaties en zeker geroot werkt het best snel.

Maar helaas, tijdens het stoeien met mijn vriendin een barst in het scherm. Scherm doet het verder nog prima, het is slechts de glasplaat. Nu ben ik me er al even in gaan verdiepen wat ik nu wil.

Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het scherm wil vervangen. Echter, nu vind ik bijvoorbeeld deze 2:

Sony Ericsson XPERIA X10 Front Cover - Wit

https://www.amltelecom.com/kleinhandel/products/Sony-Ericsson-X10-Frontcover-%252b-Display-Window-%252b-Touch-Screen-White.html

Hier zit een verschil tussen van 55 euro. Waar zit dit verschil? De eerst is kennelijk origineel Sony Ericsson. Is de 2e Chinese rommel waar ik geen plezier van kan krijgen? Of is het gewoon sterke concurrentie. Ik nijg natuurlijk naar de 2e.

Of raden jullie mij toch aan om een gebruikte X10 met een klein defect te kopen en alvast vooruit te spelen op de rest van het jaar want wie weet wat er nog meer stuk gaat..

Bewerkt (24 april 2013 13:44)
patrick_x10

patrick_x10

• Lid sinds 04 juli 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 22 november 2011
  • 19:02

Ik heb zelf ook na bijna 2 jaar mijn touch-screen gebroken.
Op Ebay een nieuwe besteld in China voor €17,00

http://www.ebay.nl/itm/160606932399?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Het is gewoon een originele past perfect, touch-screen perfect zou het de volgende keer zo weer doen.

Om hem uit elkaar te halen zitten er wat torx schroevendraaiers bij maar die zijn meer voor eenmalig gebruik.

De twee links die jij aangeeft zijn volgens mij hetzelfde met wat meer marge.

Ik zou gewoon op Ebay zoeken, voor een witte als je dat wil. Heb zelf namelijk de zwarte versie.
Zorg wel dat je hem compleet met de voorzijde van de behuizing kiest,
anders moet je je touchscreen los halen van je behuizing. En wat ik begreep is dit bijna geen doen.
(Dus zoals de links die je zelf ook aangaf of mijn ebay link.)

Succes

Patrick

patrick_x10

patrick_x10

• Lid sinds 04 juli 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 22 november 2011
  • 19:02

Ik heb zelf ook na bijna 2 jaar mijn touch-screen gebroken.
Op Ebay een nieuwe besteld in China voor €17,00

http://www.ebay.nl/itm/160606932399?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Het is gewoon een originele past perfect, touch-screen perfect zou het de volgende keer zo weer doen.

Om hem uit elkaar te halen zitten er wat torx schroevendraaiers bij maar die zijn meer voor eenmalig gebruik.

De twee links die jij aangeeft zijn volgens mij hetzelfde met wat meer marge.

Ik zou gewoon op Ebay zoeken, voor een witte als je dat wil. Heb zelf namelijk de zwarte versie.
Zorg wel dat je hem compleet met de voorzijde van de behuizing kiest,
anders moet je je touchscreen los halen van je behuizing. En wat ik begreep is dit bijna geen doen.
(Dus zoals de links die je zelf ook aangaf of mijn ebay link.)

Succes

Patrick

Bartus1989

Bartus1989

• Lid sinds 22 november 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 november 2011
  • 20:26

Top! Dat kan ik dus gewoon doen.

Ik bestel het liever in Nederland. Ik kan hem natuurlijk ook transformeren met een zwarte. Zit bij die dingen ook zeg maar dat gedeelte waar de aan en uit knop zit? Op de foto's kan ik dat niet goed zien.

Mocht dat niet zo zijn neem ik gewoon wit.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren