Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

latino

latino

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 585
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2011
  • 20:22

Zijn er mensen met ervaring met alle 3 de keuzes?
Ik vroeg me af welke het smoothest, stabielste en snelste is in jullie ervaring?

Bewerkt (19 oktober 2011 20:22)
Android_User

Android_User

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 692
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2011
  • 20:32

Ik draai op het moment pveparts, maar ik heb heel vaak wolfbreak gehad, mijn ervaring met zijn roms is dat ze gewoon altijd lekker lopen, bijna foutloos zijn en gewoon goed getweakt. Stoch gb sowieso niet, lagt als hell, gooi er gewoon lekker een custom overheen als je dan toch al root hebt. CM7 moet ik zelf nog even gaan uitproberen, ik denk dat ik dat rond de vakantie ergens ga doen, maar omdat ik dat persoonlijk niet heel mooi vind houd ik toch liever even deze. Qua soepel, ik denk dat die heel lekker zou lopen aangezien het echt een rom is waar voor de rest niets/bijna niets bij zit. Het blijft allemaal toch ook wel een kwestie van smaak.

Bewerkt (19 oktober 2011 20:32)
latino

latino

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 585
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2011
  • 20:40

Hmm, ik ga dan maar even Wolfies v7 beta uitproberen, vers van de pers
Tot nu toe goede ervaringen met zijn v4!

Bewerkt (19 oktober 2011 20:40)
lee

lee

• Lid sinds 05 augustus 2011
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 20 oktober 2011
  • 10:54

team rom is ook de moeite waard om te proberen. Ik vond hem sneller dan wolf v6.

Bewerkt (20 oktober 2011 10:54)
Android_User

Android_User

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 692
  • Reputatie 0
  • 20 oktober 2011
  • 11:17

lee;229193
team rom is ook de moeite waard om te proberen. Ik vond hem sneller dan wolf v6.

Nou sneller niet echt, alleen is appman echt een mooie toevoeging, en ik vind het thema ook wel mooi, dat alles lekker transparant is, ik vind dat wel mooi. Dat was ook een van de dingen waarom ik het even uit wilde proberen. Hij draait wel lekker, maar omdat alles dus doorzichtig is is het laden van de instellingen bijv. wel wat trager. Mooi doet toch wel een hoop bij mijAls cyanogen over een tijdje wat stabieler is, en ook wat minder dingen niet werken etc, en eht dus de moeite waard is om het even uit te testen doe ik dat ook nog wel, alleen vind ik die dus niet zo mooi.

Bewerkt (20 oktober 2011 11:17)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren