Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

v3lv3t

v3lv3t

• Lid sinds 03 december 2009
  • Berichten 66
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2011
  • 00:39

Hey,

Gister heb ik wegens tijdgebrek eindelijk mijn X10 naar gingerbread geupdate, alleen is er 1 ding mis, of ik mis 1 ding, maar net hoe je het bekijkt…

Ik had in 2.1 namelijk netjes al mijn telefoon contacten met facebook contacten samengevoegd in de contactenlijst.
Nus is dat niet meer zo, en er staat zelfs helemaal geen facebook info meer in mijn contactenlijst…

Doe ik iets verkeer, kan ik het niet vinden, of is die ondersteuning er niet meer in 2.3.3?

Ik heb ook veel dubbele of driedubbele contacten, waarvan er dan meestal 1 leeg is.
Ook contacten waar dan 2x hetzelfde nummer bij staat, 1x telefoon contact 1x google contact…

Alle syncs zijn ingeschakeld in de instellingen, en de laatste sync was vanmiddag, zowel met facebook als met google…

Iemand die me hier meer over kan vertellen, of een oplossing heeft?

Bewerkt (17 oktober 2011 00:39)
Audiowaste

Audiowaste

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 523
  • Reputatie 0
  • 18 oktober 2011
  • 15:32

Ik denk dat je Facebook even moet starten en in de app zelf selecteren dat je alle contacten wil synchroniseren.

Bewerkt (18 oktober 2011 15:32)
v3lv3t

v3lv3t

• Berichten 66
  • Reputatie 0
  • 18 oktober 2011
  • 23:02

Alle syncs zijn ingeschakeld in de instellingen, en de laatste sync was vanmiddag, zowel met facebook als met google…

Dus ook die in de facebook app.

Bewerkt (18 oktober 2011 23:02)
v3lv3t

v3lv3t

• Berichten 66
  • Reputatie 0
  • 21 oktober 2011
  • 11:36

Ben er gister achtergekomen, dat nieuwe vrienden wel in mijn contactenlijst gezet worden, nadat ze zijn toegevoegd.
Dat is dus een teken dat het nog wel werkt, alleen de contacten die ik al voor de update had, worden nog steeds niet gesynchroniseerd…

Niemand een idee hierover?

Bewerkt (21 oktober 2011 11:36)
Turkdale

Turkdale

• Lid sinds 06 februari 2011
  • Berichten 57
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2011
  • 05:25

Na even gezocht te hebben, kwam ik bij meerdere gesprekken die het over verschillende Android firmware versies hadden waar beetje problemen mee waren en kwam zelf tot een makkelijke oplossing naar mijn mening en dat is het installeren van de volgende app: https://market.android.com/details?id=org.watto.program.android.sync.facebook&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsIm9yZy53YXR0by5wcm9ncmFtLmFuZHJvaWQuc3luYy5mYWNlYm9vayJd
Je zou het kunnen proberen om met deze app je contactpersonen van je Facebook te synchroniseren naar je telefoon met je bestaande contacten bijvoorbeeld, of allemaal.

En over het probleem van je contactpersonen die leegstaan enzo, ik vind dit een apart geval, ik heb het zelf ook gehad en het kan waarschijnlijk komen dat je enkele contactpersonen op je telefoon opgeslagen had en enkelen op je Google account.
Zelf dacht ik dat ik ze opsloeg op mijn SIM-kaart, maar dit was dus niet het geval, hij sloeg ze zoals die aangaf gewoon op mijn telefoon op en heb ik na het installeren van nieuwe rom en het verliezen van al mijn contacten, geleerd om ze op te slaan in mijn Google account.

Geeft veel voordelen en is altijd handig voor het geval dat

Succes ermee en als het nog niet wil, horen wij het graag hier op het forum, daar is het trouwens ook voor

Bewerkt (22 oktober 2011 05:25)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren