Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

AlexPranee

AlexPranee

• Lid sinds 12 september 2010
  • Berichten 113
  • Reputatie 0
  • 11 september 2011
  • 10:03

+1

AlexPranee

Bewerkt (11 september 2011 10:03)
derjaffe

derjaffe

• Lid sinds 28 september 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 september 2011
  • 14:07

De problemen met backups maken me een beetje huiverig voor de update.

En daarnaast… ik ben nogal visueel ingesteld (vandaar ook SEmaar vraag me af wat er precies bedoeld wordt met “het aanpassen van je beginscherm” wat niet meer wordt ondersteund. Kan ik dan geen achtergrondje meer installeren en apps toevoegen en moet ik het doen met dat (stomme) timescape? Dat zou mij definitief doen besluiten geen update meer te doen. Graag reactie.

Bewerkt (28 september 2011 14:07)
lee

lee

• Lid sinds 05 augustus 2011
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 28 september 2011
  • 19:47

Er zijn geen problemen met backups. 2.3.3 ondersteund alleen het update programma van 2.1 niet meer. Dus je zou na de update 1x allen handmatig terug moeten zetten. Ik weet niet wat er bedoeld word met aanpassen van je beginscherm maar je kunt gewoon je achtergrond instellen en widgets plaatsen zoals in 2.1. Als je het uiterlijk niet mooi vind zou je kunnen kijken in de market naar go launcher of launcher pro. Je hebt dan genoeg keus om je uiterlijk aan te passen.

Bewerkt (28 september 2011 19:47)
kwarkje

kwarkje

• Lid sinds 24 september 2010
  • Berichten 274
  • Reputatie 10
  • 28 september 2011
  • 20:35

Daar zou ik nog aan toe willen voegen dat het Backup&Restore-appje van SE zelf het onder 2.3.3 wél doet, alleen niet met de update meegeleverd wordt. Het is her en der te krijgen, of, als je geroot hebt, zelf uit je system/app-map te kopieren naar een veilige plek op je sd-kaart, waarna je het weer kunt installeren, na update.

En idd: het is dus wel wat werk, even, alles wat je terug wilt hebben er weer op zetten, maar daarvoor zijn ook handige appjes in de Market te verkrijgen, zoals AppMonster en AppAdmin.

En ik zou het doen: ik vind het aardig soepel werken, en vooral ben ik blij met het verminderde energie-verbruik: de batterij gaat nu een hele dag zonder problemen mee, tenminste ik ben niet meer bang dattie voortijdig leeg is…!

Sukses, groet,

kwarkje

Bewerkt (28 september 2011 20:35)
v3lv3t

v3lv3t

• Lid sinds 03 december 2009
  • Berichten 66
  • Reputatie 0
  • 16 oktober 2011
  • 16:42

Ik heb gister voor het eerst geupdate, omdat ik er heel lang geen tijd voor had, maar ik ben ook niet 100% tevreden moet ik zeggen.

Alle problemen die hier genoemd worden, snap ik niet, want alles werkt wat dat betreft nog onveranderd bij mij, en ik verwijder mijn toepassingen sowieso vanuit systeem > instellingen > toepassingen > beheren

Alleen wat ik wel vervelend vind, is dat mijn contacten lijst helemaal overhoop ligt.
Ik heb de boel voor de update met MyBackup gebackuped, en daarna restored, maar het is totaal niet meer zoals het was.
Ik heb contacten dubbel, of driedubbel er in staan, waarvan dan soms 1 gewoon leeg is.
Bij sommige contacten heb ik dubbele info staan, als ik dan bij bewerken kijk zie ik 1x google en 1x telefoon contact.
En de facebook integratie in de contactenlijst kan ik niet terugvinden, ik had mooi van iedereen die ik in mijn contactenlijst had, waarmee ik ook op facebook bevriend was, de contactgegevens bij elkaar staan, dus het telefoonnummer etc. tezamen met de info die uit het facebook profiel kwam, incl. status, en dat is nu allemaal weg…
Ik kan ook niet uitvinden hoe, en OF, ik dat weer terug kan krijgen, de sync met facebook staat ook ingeschakeld bij de instellingen, maar toch komt er geen info van facebook in mijn contactenlijst terecht…
En dat was nou net iets, wat ik erg fijn vond…

Bewerkt (16 oktober 2011 16:42)
v3lv3t

v3lv3t

• Lid sinds 03 december 2009
  • Berichten 66
  • Reputatie 0
  • 18 oktober 2011
  • 23:04

Wat me vandaag pas is opgevallen:

Welke *knip* bij google kreeg de briljante ingeving dat het aanpassen van de volgorde van de tracks in je playlist niet nodig is en dat die functie maar verwijderd moest worden…?

let een beetje op je taalgebruik

Bewerkt (18 oktober 2011 23:04)
patrick71994

patrick71994

• Lid sinds 07 maart 2011
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 18 oktober 2011
  • 23:45

sinds wanneer heeft de x10 de standaard android player dan?

Bewerkt (18 oktober 2011 23:45)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren