Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

eboo

eboo

• Lid sinds 14 juli 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2011
  • 18:57

Afgelopen vakantie heb ik regelmatig meegemaakt, dat onder invloed van hoge temperaturen, de batterij van de X-10 niet of nauwelijks te laden was. Ik heb het dan over buiten temperaturen tussen de 30 en 40 graden. De temperatuur van de batterij was dan dik 40 graden, ik heb zelfs 57 graden gezien. Ik heb mijn telefoon moeten laden, terwijl deze op een koelblok lag (wel in een doek gewikkeld). Zo ook tijdens het navigeren, met de telefoon aan de lader,en gemonteerd aan mijn voorruit, was na 3 uur de batterij nagenoeg leeg. Ik heb de telefoon voor mijn airco moeten houden om te koelen en er zo stroom in te krijgen.
Zijn er meer mensen die dit ondervonden hebben, of is dit een exemplarisch voorval?

Bewerkt (29 augustus 2011 18:57)
NoCo33

NoCo33

• Lid sinds 15 november 2010
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2011
  • 21:29

De battery wordt gewoon te warm onder die omstandigheden. Het is niet exemplarisch maar tamelijk normaal, google maar eens verder. 40 graden is ook niet echt heel warm als de telefoon actief is. Je moet je telefoon bij warm weer niet in de zon laten liggen. Achter de voorruit lijkt me dan ook geen goed idee, zeker niet als je constant een app als navigatie draait. Just keep it cool.

Bewerkt (29 augustus 2011 21:29)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren