Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

  • Microsoft Surface Duo

  • OnePlus 7T Pro

  • Nokia 7.2

  • Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

jenni

jenni

  • Lid sinds 06 september 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #1
  • 23 augustus 2011
  • 15:03

Onlangs deed het opladen v.d. batterij eht niet meer.
Het opladen gaat via een kabel naar een mini usb connector.
Delfde usb connector kon ik wel gebruiken om data over te zetten maar
op dezelfde connector ging het opladen niet .
Op gestuurd naar Dynafix en kreeg te horen dat door mijn toedoen
de usb ondervulling defect was.
De medewerker van het service center zei dat het een bekend probleem was en dat ze het verholpen hebben bij een 2e batch.
Ik kreeg een foto als bewijs wat ik niet vertrouwd n.l.
Als je google xperia x10 charge problem, krijg je vele hits.
Ik heb het vermoeden dat dynafix een oude foto gebruikt bij mijn toestel
daarom wilde ik weten als iemand ook zo'n telefoon heeft laten repareren bij dynafix met hetzelfde probleem.
En fotos heeft ter vergelijking.

Alvast bedankt

Bewerkt (23 augustus 2011 15:03)
frapple

frapple

  • Lid sinds 27 januari 2011
  • Berichten 145
  • Reputatie 0
  • #2
  • 23 augustus 2011
  • 22:21

Jenni, ik kan me voorstellen dat je vertrouwen in Dynafix niet groot is ; ik heb ervaring met hen opgedaan in de tijd dat ik nog een Motorola had. Ik zal het zo zeggen: ik noem ze dynapruts.
- Wat ik niet snap: Je kreeg een foto als bewijs ? Wat was er te zien op die foto dan?
Een antwoord op je vraag: Ja, ik heb ervaring met Dynafix, maar vertrouw hen ook niet helemaal. Een probleem met de batterij van de x10 heb ik niet.
Je usb aansluiting lijkt nog goed te zijn; data over zetten werkt wel gewoon. Hoe is het nu opgelost? Je kreeg een nieuwe batterij? “dat ze het verholpen hebben bij een 2de batch” ????

Bewerkt (23 augustus 2011 22:21)
Beuv

Beuv

  • Lid sinds 23 juli 2011
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • #3
  • 24 augustus 2011
  • 01:52

Dat met die 2e batch…begrijp ik ook niet helemaal.:eek:

Bewerkt (24 augustus 2011 01:52)
ma'in

ma'in

  • Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 83
  • Reputatie 0
  • #4
  • 26 augustus 2011
  • 13:41

Ik heb ook problemen met het laden, ook het connecten met de laptop is een drama. Afgelopen dinsdag heb ik mn SE naar Vodafone gebracht, zij sturen hem door naar Dynafix. Toen ik dat zag gingen mijn nekharen gelijk omhoog staan. Het is nog even afwachten wat de reactie van hun wordt, maar ik heb er niet veel vertrouwen in.

Echter als bij normaal gebruik iets stuk gaat, valt het dan niet onder garantie?

Bewerkt (26 augustus 2011 13:41)
ma'in

ma'in

  • Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 83
  • Reputatie 0
  • #5
  • 30 augustus 2011
  • 13:19

Tot nu ziet het er goed uit



Service-aanmelding - Volledig ingevoerd
23-8-2011 18:10:43




Service-aanmelding - Bevestigd
23-8-2011 18:10:47




Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center)
24-8-2011 14:45:16




Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center
26-8-2011 5:00:11




Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst
26-8-2011 5:00:12




Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling
29-8-2011 7:56:39




Reparatie repair center - In behandeling
30-8-2011 7:35:56




Reparatie Intern - Component repair
30-8-2011 7:36:24




Reparatie Intern - Wacht op omruil
30-8-2011 7:41:46

Bewerkt (30 augustus 2011 13:19)
Shifty

Shifty

  • Lid sinds 23 augustus 2010
  • Berichten 331
  • Reputatie 0
  • #6
  • 30 augustus 2011
  • 16:38

Zelfde probleem gehad ook connector naar zn grootje. Ik heb gewoon een nieuwe gekregen. Provider: Hi

Bewerkt (30 augustus 2011 16:38)
ma'in

ma'in

  • Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 83
  • Reputatie 0
  • #7
  • 1 september 2011
  • 12:01

Ik heb met Dynafix gebeld, ik krijg een refurbished toestelZe konden helaas niet zeggen hoelang ik er op moet wachten. 1, 2, 3 weken

Bewerkt (1 september 2011 12:01)
ozzybulldog

ozzybulldog

  • Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 240
  • Reputatie 0
  • #8
  • 1 september 2011
  • 14:43

ma'in;212991
Ik heb met Dynafix gebeld, ik krijg een refurbished toestelZe konden helaas niet zeggen hoelang ik er op moet wachten. 1, 2, 3 weken

Ik ben blij dat ik met dit soort “gelazer” nog nooit van doen heb gehad (afkloppen). Het zal best vaak goed gaan via dat Dynafix, maar ik lees er ook genoeg negatieve dingen over.

Oz

Bewerkt (1 september 2011 14:43)
ma'in

ma'in

  • Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 83
  • Reputatie 0
  • #9
  • 1 september 2011
  • 14:53

ozzybulldog;213044
Ik ben blij dat ik met dit soort “gelazer” nog nooit van doen heb gehad (afkloppen). Het zal best vaak goed gaan via dat Dynafix, maar ik lees er ook genoeg negatieve dingen over.

Oz

Dat ben ik met je eens, je leest er heel veel slechte dingen over. Her en der ook wel goede dingen, maar daar moet je wel om zoek. Het natuurlijk ook wel zo dat wanneer met een slechte ervaring heeft het ergens gaat posten. Met een goede ervaring wordt dat minder snel gedaan. Ik blijf afwachten. Ik heb ook al slechte dingen gelezen over refurbished toestel, dus houd mijn hart vast.

Bewerkt (1 september 2011 14:53)
ma'in

ma'in

  • Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 83
  • Reputatie 0
  • #10
  • 14 september 2011
  • 18:04

Na 2,5 week heb ik een geheel nieuw toestel ontvangen dus geen refurbished toestel. Ik heb geen problemen gehad met Dynafix!

Bewerkt (14 september 2011 18:04)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren