Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

S3rious

S3rious

• Lid sinds 15 augustus 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2011
  • 16:26

Hallo,

Heb mijn toestel geupdate dat ging prima daarna ook gewoon kunnen opstarten.
Echter heb ik geprobeerd hem weer te flashen echter toen ging het mis.
Nu start hij wel op tot je de letters Sony ericsson te zien krijg en dan valt die weer uit en dit herhaald zich steeds.

Heeft iemand een idee? of wordt dit Dynafix?

Graag hoor ik met spoed wat ik ga namelijk op vakantie:S:S:S

Groetjess

Barry en bedankt alvast !!!

Bewerkt (16 augustus 2011 16:26)
S3rious

S3rious

• Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2011
  • 19:08

Ik heb de oplossing al gevonden dit is misschien handig voor de mensen die het zelfde probleem hebben of misschien nog zullen krijgen door al dat tweaken.

Hier de oplossing:
Multiupload.com - upload your files to multiple file hosting sites!

Pak een Windows XP computer en download dit pakket. Pak het uit. Zorg dat je de mapstructuur niet aanpast. Je zou x10flash.bat moeten hebben en een map genaamd 'firmware' met daarin een of meer bestanden.

Start x10flash.bat en laat hem zijn werk doen.

Geen XP bij de hand? Bij Windows Vista en Windows 7 de .bat starten door er rechts op te klikken en ‘Als administrator uitvoeren’ te doen.

Als je op Vista zit moet je ook even UAC uitzetten, zie hiervoorhttp://www.winability.com/download/TweakUAC.exe

Als hij vraagt of je wil wipen, bevestigen en laten doen.

Thnx 2 Chaosz!!

Echter daarna SEUS starten en hij zal je zeggen dat je de software opnieuw erop kunt zetten.
Na het update toestel los koppelen en dan je toestel starten en tadaaa!! hij loopt weer ik had tevens ook het geluk dat die toen wel 2.3.3 pakt voorheen kreeg ik de melding dat het toestel up to date was. ( KPN branded )

Dat was het hopelijk hebben jullie hier ook wat aan.

Mvg,

Barry

Bewerkt (16 augustus 2011 19:08)
remco.k

remco.k

• Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 592
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2011
  • 19:39

Mooi gedaan Barry

Bewerkt (16 augustus 2011 19:39)
rbakker

rbakker

• Lid sinds 17 augustus 2011
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 18 augustus 2011
  • 00:54

Hoi Barry,

Ik had hetzelfde probleem na een poging om de 2.3 erop te krijgen, alleen het programma van de link werkt bij mij niet zodanig dat de tel het weer doet…
Na het opstarten van de x10flash.bat (en keuze 1 in dit geval) krijg ik “please connect xperia in flash mode”…?
Enige dat ik dan kan doen is op een toets drukken en dan verschijnt er de datum + tijd X10 flash main, INFO: start
Dan duurt het ong. een minuut en krijg ik een paar meldingen met daarin x10flash.test .run .main en nog diverse java meldingen en dan is het klaar.

Vervolgens SEUS op gestart maar die geeft de melding dat de nieuwste software al geinstalleerd is…
Maar de x10 wil helemaal nix meer, Nog tips?

Alvast bedankt, Roel.

Bewerkt (18 augustus 2011 00:54)
rbakker

rbakker

• Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 18 augustus 2011
  • 01:36

Toestel wil op een of andere manier niet flashen, staat waarschijnlijk in de verkeerde modus….?

Bewerkt (18 augustus 2011 01:36)
Android_User

Android_User

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 692
  • Reputatie 0
  • 18 augustus 2011
  • 05:52

rbakker;207889
Toestel wil op een of andere manier niet flashen, staat waarschijnlijk in de verkeerde modus….?

Flash mode wil zeggen dat je de telefoon uitzet, dan even wacht, de terug knop inhoud, en terwijl je die indrukt de telefoon aanzet. Dan gaat er een groen lampje branden. Verder zou ik niet die flash.bat gebruiken, maar Flashtool. En aangezien dit een dubbele post is kun je bij het topic X10 bootloop ook nog even de debrick methode proberen, als die al niet hetzelfde is als gewoon flashen.

Sent from my X10i using Tapatalk

Bewerkt (18 augustus 2011 05:52)
rbakker

rbakker

• Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 18 augustus 2011
  • 08:48

Heb de debrick methode (met flashtool) ook nog geprobeerd, maar krijg daar ook de melding dat het flashen niet lukt…
Iemand nog een idee?

Bewerkt (18 augustus 2011 08:48)
S3rious

S3rious

• Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 18 augustus 2011
  • 11:51

Android user heeft het al redelijk uitgelegd.
Hier nog een korte instructie:
1. Zet je toestel uit.
2. start het programma zover op totdat hij je vraag zet toestel in flash modus etz.
3. sluit de kabel aan op je telefoon maar nog niet aan je pc/laptop koppelen
4. Druk nu de terug knop in ( de rechter toets ) en sluit gelijk je kabel aan op je pc/laptop.
5. Nu druk je op een willekeurige toets zoals het programma zegt en het programma doet de rest.

Het is echt een paar keer proberen bij mij mislukte het ook een tien tal keer omdat je toestel steeds opnieuw start en hij dus weer uit zijn flash modus zal gaan.

Ook lijkt het dat het programmatje niet werkt echter is de bewerking wat het moet doen vrij klein en gaat het best snel als het eenmaal loopt.

Hopelijk heb je hier wat aan

Mvg,

Barry

Bewerkt (18 augustus 2011 11:51)
rbakker

rbakker

• Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 18 augustus 2011
  • 12:54

Ik ga het vanavond weer proberen.

Het programma draait wel maar omdat het toestel dan idd weer lijkt op te starten en gaat ie weer uit flash modus en stopt het programma.
Heb al iets van 10 pogingen gedaan, ene keer kwam ik verder dan de andere keer, maar heb niet het idee dat het gaat zoals het uiteindelijk moet.
Als het wel gewerkt heeft dan krijg je denk ik ook wel iets van een melding dat het “goed” verlopen is of i.d.?

Ook stond het toestel nog in usb-foutopsporings modus (van het rooten) kan dat ook nog problemen geven?

Heb jij het toestel na het flashen ook eerst nog weer gewoon opgestart, of meteen geupdate met SEUS?
1 keer dacht ik dat het flashen gelukt was, maar toen zei SEUS dat de nieuwste versie er al op stond, en opstarten van het toestel ging nog steeds niet…

Roel

Bewerkt (18 augustus 2011 12:54)
Chida

Chida

• Lid sinds 30 oktober 2010
  • Berichten 614
  • Reputatie 0
  • 18 augustus 2011
  • 19:14

rbakker;208037
Ik ga het vanavond weer proberen.

Het programma draait wel maar omdat het toestel dan idd weer lijkt op te starten en gaat ie weer uit flash modus en stopt het programma.
Heb al iets van 10 pogingen gedaan, ene keer kwam ik verder dan de andere keer, maar heb niet het idee dat het gaat zoals het uiteindelijk moet.
Als het wel gewerkt heeft dan krijg je denk ik ook wel iets van een melding dat het “goed” verlopen is of i.d.?

Ook stond het toestel nog in usb-foutopsporings modus (van het rooten) kan dat ook nog problemen geven?

Heb jij het toestel na het flashen ook eerst nog weer gewoon opgestart, of meteen geupdate met SEUS?
1 keer dacht ik dat het flashen gelukt was, maar toen zei SEUS dat de nieuwste versie er al op stond, en opstarten van het toestel ging nog steeds niet…

Roel

USB fout opsporing kan je uitzetten zolang je het niet gebruikt.

Bewerkt (18 augustus 2011 19:14)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren