Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

enkidoe

enkidoe

• Lid sinds 08 december 2010
  • Berichten 91
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2011
  • 21:52

Ik ga voor iets anders. De kwaliteit van de foto's is slecht, filmpjes idem en geen automatische flits. Dit terwijl de oude K modellen van SE perfect waren met foto's.

Bewerkt (27 augustus 2011 21:52)
frapple

frapple

• Lid sinds 27 januari 2011
  • Berichten 145
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2011
  • 12:58

Vandaag zeg ik: ik houd de x10 en neem een simonly . (b.v. bij “Ben” )
Wellicht komt er eind vh jaar een mooi aanbod, waar ik op in ga.
- De camera : het is maar voor erbij, om een kiekje te maken. Voor echt mooie foto's gebruik ik een echte camera.
Ik gebruik de x10 als gsm+ (plus)
Dus, eigenlijk weet ik het nog niet. Ik kan het nog een paar maanden bekijken.

Bewerkt (29 augustus 2011 12:58)
NoCo33

NoCo33

• Lid sinds 15 november 2010
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2011
  • 17:25

Ik blijf bij SE. Ben vaak teleurgesteld geweest in SE (met name de Satio) maar dat is met de X10, weliswaar gecustomized, verdwenen.
Ik heb nog geen ¨upgrade¨ voor mijn X10 gezien die de investering waard is, Daarom zal ik waarschijnlijk mijn X10 voorlopig houden. Tenzij ik weer zo´n mazzel heb als met mijn X10 en voor bijna niets een minstens vergelijkbare Android SE kan krijgen bij een eenjarig abonnement.
En Enkidoe, vergelijk je foto´s nog eens. Mijn K800 maakte behoorlijke 3mp foto´s, maar echt niet beter dan de X10, hoor. Automatische flits kun je krijgen met Vignette, een heel fijne foto-app. Kost een paar euro, maar dan heb je ook wat.

Bewerkt (29 augustus 2011 17:25)
remco.k

remco.k

• Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 592
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2011
  • 22:43

Goed te horen voor de mensen die volgend jaar kunnen verlengen er komt een mooi toestel uit eentje met 3d scherm ben erg benieuwd

Bewerkt (31 augustus 2011 22:43)
AlexPranee

AlexPranee

• Lid sinds 12 september 2010
  • Berichten 113
  • Reputatie 0
  • 3 september 2011
  • 17:37

Bijna lag ik in scheiding met mijn X10, nu toestel weer terug is van reparatie moederbord ben ik weer verliefd geworden. Nog een klein jaartje te gaan dan mag ik weer verlengen en sony zal zeker weer de 1e keus worden.
Groet,
AlexPranee

Bewerkt (3 september 2011 17:37)
enkidoe

enkidoe

• Lid sinds 08 december 2010
  • Berichten 91
  • Reputatie 0
  • 8 september 2011
  • 21:15

NoCo33;212190
Ik blijf bij SE. Ben vaak teleurgesteld geweest in SE (met name de Satio) maar dat is met de X10, weliswaar gecustomized, verdwenen.
Ik heb nog geen ¨upgrade¨ voor mijn X10 gezien die de investering waard is, Daarom zal ik waarschijnlijk mijn X10 voorlopig houden. Tenzij ik weer zo´n mazzel heb als met mijn X10 en voor bijna niets een minstens vergelijkbare Android SE kan krijgen bij een eenjarig abonnement.
En Enkidoe, vergelijk je foto´s nog eens. Mijn K800 maakte behoorlijke 3mp foto´s, maar echt niet beter dan de X10, hoor. Automatische flits kun je krijgen met Vignette, een heel fijne foto-app. Kost een paar euro, maar dan heb je ook wat.

Dank voor de tip voor wat betreft Vignette. Zal het zeker proberen,maar mijn oude SE's(en ik ben/was echt een fan) hadden deze gratis op het toestel. SE heeft gewoon altijd goede camera's(foto en film) op de toestellen gehad(in die periode) maar nu met de Xperia hebben ze de tijd 20 jaar terug gezet. Alsof SE het technisch ontwerpen uitbesteed heeft aan een of ander billig chinees bedrijf.

Bewerkt (8 september 2011 21:15)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren