Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

  • Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

  • OnePlus 7T Pro

  • Nokia 7.2

  • Xiaomi Mi 9T Pro

  • Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Yuma

Yuma

  • Lid sinds 02 augustus 2011
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • #1
  • 6 augustus 2011
  • 16:03

Hey, mijn X10 is vandaag op een stenen vloer gevalen en nu zitten er barsten inMaar ik heb dus gister mijn X10 geupdate via flachtool enzo en krijg ik daar nu dan geen problemen mee als ik hem naar de Hi winkel breng?? Groet Yuma

Bewerkt (6 augustus 2011 16:03)
remco.k

remco.k

  • Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 592
  • Reputatie 0
  • #2
  • 6 augustus 2011
  • 16:09

Ik verwacht het niet hoor ik weet niet of je hem verzekerd hebt denk dat je dan gewoon een nieuw toestel krijgt…
gewoon mee naar de hi winkel gaan hem op laten sturen voor reperatie……


Wel mooi balen zeg…. heb je er nog weinig plezier van …

Bewerkt (6 augustus 2011 16:09)
Beuv

Beuv

  • Lid sinds 23 juli 2011
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • #3
  • 6 augustus 2011
  • 16:21

Werkt het toestel nog wel,dan kun je online ook een scherm aanschaffen,meestal goedkoper dan een reparatie.

Het is vrij simpel (volg de quide ergens op XDA). Als je alleen het scherm gaat vervangen kan ik je dat niet aanraden (het glasplaatje overzetten op een andere behuizing) want dat gaat gewoon kapot en wordt niet netjes. Als je de gehele digitizer (jaja) vervangt is het vrij eenvoudig te doen.

Bewerkt (17 juli 2014 11:21)
rvd1969

rvd1969

  • Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • #4
  • 6 augustus 2011
  • 17:07

Yuma;202346
Hey, mijn X10 is vandaag op een stenen vloer gevalen en nu zitten er barsten inMaar ik heb dus gister mijn X10 geupdate via flachtool enzo en krijg ik daar nu dan geen problemen mee als ik hem naar de Hi winkel breng?? Groet Yuma

Ligt eraan of je een nieuwe krijg, dan zal het waarschijnlijk geen probleem zijn. Maar als ze je toestel opsturen voor reparatie kunnen ze zien of je toestel nog origineel is of niet.

Bewerkt (6 augustus 2011 17:07)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

Beuv

Beuv

  • Lid sinds 23 juli 2011
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • #5
  • 6 augustus 2011
  • 22:48

rvd1969;202397
Ligt eraan of je een nieuwe krijg, dan zal het waarschijnlijk geen probleem zijn. Maar als ze je toestel opsturen voor reparatie kunnen ze zien of je toestel nog origineel is of niet.
Je kunt hem ten allertijden nog een factoryreset doen en terug flashen,is er niks aan de hand.

Bewerkt (6 augustus 2011 22:48)
rvd1969

rvd1969

  • Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • #6
  • 7 augustus 2011
  • 00:09

Beuv;202566
Je kunt hem ten allertijden nog een factoryreset doen en terug flashen,is er niks aan de hand.

Als Yuma nog terug kán terug flashen! Want we weten niet of het alleen de barst is of dat het toestel helemaal niet meer werkt.

Bewerkt (7 augustus 2011 00:09)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

remco.k

remco.k

  • Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 592
  • Reputatie 0
  • #7
  • 7 augustus 2011
  • 00:33

rvd1969;202614
Als Yuma nog terug kán terug flashen! Want we weten niet of het alleen de barst is of dat het toestel helemaal niet meer werkt.
ik verwacht dat Yuma hem naar de reparatie dienst heeft gebracht .. zou ik hebben gedaan …

Bewerkt (7 augustus 2011 00:33)
rvd1969

rvd1969

  • Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • #8
  • 7 augustus 2011
  • 00:38

remco.k;202621
ik verwacht dat Yuma hem naar de reparatie dienst heeft gebracht .. zou ik hebben gedaan …

Yuma is bezorgd om haar/zijn garantie. Laten we hopen dat het met een sisser afloopt en gewoon een nieuw toestel krijgt.

Bewerkt (7 augustus 2011 00:38)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

remco.k

remco.k

  • Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 592
  • Reputatie 0
  • #9
  • 7 augustus 2011
  • 00:43

Ben zeker benieuwd… laten we duimen voor het beste @Yuma laat ons in ieder geval weten hoe het afloopt

Bewerkt (7 augustus 2011 00:43)
Yuma

Yuma

  • Lid sinds 02 augustus 2011
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • #10
  • 7 augustus 2011
  • 13:46

Hey,

Hij doet het gewoon nog zit alleen barst in het scherm!
Hoe moet je dan terug flaschen?
Ik heb hem nog niet naar de Hi winkel gebracht!
En in mijn garantie bewijs staat dat ik garantie heb op mijn toestel als er technische defecten zijn!
Valt een gebarsten scherm daar ook onder?

Groet Yuma

Bewerkt (7 augustus 2011 13:46)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren