Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Budelstein

Budelstein

• Lid sinds 09 november 2010
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2011
  • 01:24

Hoop dat SE dit zelf ook gaat fixen, hou toch liever de originele 2.3.3 van SE. Die voor de rest gewoon super werkt bij mij.

Bewerkt (6 augustus 2011 01:24)
Night_Fly

Night_Fly

• Lid sinds 08 oktober 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2011
  • 22:47

Ik heb sinds Gingerbread last van un ONzuivere gps, langdurige (2/3 seconden, was halve seconde) opslagtijd van foto's video, vertraagde text ingave met sms, zowel bij androoid toetsenbord als bij Swype. De onzuivere GPS is opgelost na een reboot van he toestel, maar na ongeveer 10 minuten begint het weer.
Meer mensen last van??

oooohh ja, Ik LEES eerst voor dat ik post dus kom niet met oplossingen en tips aanzetten die al reeds opgesomd zijn!

Bewerkt (6 augustus 2011 22:47)
remco.k

remco.k

• Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 592
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2011
  • 23:13

Nee geen last van heb je na de update een fabrieks reset gedaan dan ?? dat moet in veel gevallen helpen…
Mocht het niet werken dan ff je software herstellen via seus harde reset en kijken of dat helpt..

Ps. dit werkt niet bij het gebruik van de muziek daar zit een bug in en moet nog een fix voor komen
Greets Remco

Bewerkt (6 augustus 2011 23:13)
Johnny-Bravo

Johnny-Bravo

• Lid sinds 23 november 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 6 november 2011
  • 17:36

Ik heb exact hetzelfde probleem, het lijkt of de processor het allemaal niet aankan en soms valt gewoon de hele muziek applicatie stil. Ik heb zowel de originele applicatie gebruikt als ook Winamp wat vóór de Gingerbread update prima werkte… Inmiddels heb ik mijn toestel ook al een keer naar de reparateur moeten laten sturen, die heeft (helaas:S) nog weer eens een volledige reset erbij gedaan en het probleem is nog steeds hetzelfde… Is er een mogelijkheid om de hardwareversnelling zoals dit bij een computer heet aan te passen? Volgens mij is het probleem gewoon dat de processor niet genoeg “kracht” toekent aan de muziekspeler waardoor hij gaat haperen…

Bewerkt (6 november 2011 17:36)
Android_User

Android_User

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 692
  • Reputatie 0
  • 6 november 2011
  • 22:35

Johnny-Bravo;235451
Ik heb exact hetzelfde probleem, het lijkt of de processor het allemaal niet aankan en soms valt gewoon de hele muziek applicatie stil. Ik heb zowel de originele applicatie gebruikt als ook Winamp wat vóór de Gingerbread update prima werkte… Inmiddels heb ik mijn toestel ook al een keer naar de reparateur moeten laten sturen, die heeft (helaas:S) nog weer eens een volledige reset erbij gedaan en het probleem is nog steeds hetzelfde… Is er een mogelijkheid om de hardwareversnelling zoals dit bij een computer heet aan te passen? Volgens mij is het probleem gewoon dat de processor niet genoeg “kracht” toekent aan de muziekspeler waardoor hij gaat haperen…

Dat zou het kunnen zijn, of de ram die beschikbaar is, maar met alle custom roms is het probleem ondertussen verholpen.

Sent from my X10i using Tapatalk

Bewerkt (6 november 2011 22:35)
Johnny-Bravo

Johnny-Bravo

• Lid sinds 23 november 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 6 november 2011
  • 23:57

Bedankt voor je reactie maar ik heb geen enkele ervaring met het rooten of custom roms oid… Hoop eigenlijk dat SE er zelf nog iets mee doet maar kan natuurlijk maanden duren… Als het niet te ingewikkeld is moet ik het maar es gaan proberen met die custom rom…

Bewerkt (6 november 2011 23:57)
bekokv

bekokv

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 7 november 2011
  • 18:26

Enige wat helpt is Wifi en Internet uitzetten voor dat je muziek gaat luisteren. Kennelijk elke keer als een van die twee wegvalt en terugkomt heb je die haperingen. Ik heb zo veel dingen van diverse forums geprobeerd, dit is het enige wat voor mij werkt en zelfs als je gsm verbinding wegvalt (wat gelukkig zelden gebeurt) en terugkomt heb je die hapering!! Snelkoppeling op je homescreen maken en met 2 keer tikken heb je ze uit en weer aan.

Bewerkt (7 november 2011 18:26)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren