Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

bekokv

bekokv

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2011
  • 00:25

Chida;199088
Zo heb vanochtend weer vanaf officiele 2.3.3, 2.1 op mijn x10 gezet, deze vervolgens geroot en de pre-rooted version van de officiele 2.3.3 erop gezet. Vervolgens ook nog al mijn apps met Titanium Backup ZONDER problemen gerestored, belangrijke dingen zoals WhatsApp met data en andere dingen zonder data.

Alles werkt naar behoren, mensen die problemen ondervinden met de pre-rooted version moeten hun SD-Kaart maar is gaan formatteren, want hier werkt echt alles zonder problemen. Zelfs Quadrant die niet hoord te werken op de pre-rooted version van 2.3.3. Ik heb ook een uur geleden de FPS uncap erop gezet, en ik zie bijna geen lagg meer! Nu maar hopen dat onze Developers de FPS Uncap wat hoger kunnen laten worden!

Met welke Root??

Bewerkt (1 augustus 2011 00:25)
Notopic

Notopic

• Lid sinds 28 februari 2011
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2011
  • 00:28

Is na blijkt geen 2.3.4 laucher maar een Xperia Ray Launcher

Bekokv
Chida bedoelt denk ik dat hij via X10FlashTool terug naar 2.1 gegaan is daarna geroot heeft toen geroote 2.3.3 erop gezet heeft.
Andere manier is er niet namelijk kwam ik ook achter na lang lezen en denken.

Als je namelijk éénmaal de kernel geflashed hebt krijg je zelfs via SUES 2.3.3 binnen ook al is die niet van je provider oftewel je toestel is debrand.

Bewerkt (1 augustus 2011 00:28)
kwarkje

kwarkje

• Lid sinds 24 september 2010
  • Berichten 274
  • Reputatie 10
  • 1 augustus 2011
  • 08:45

@Notopic:

Is na blijkt geen 2.3.4 laucher maar een Xperia Ray Launcher

Waar haal je die vandaan? Of is dat misschien de 2e of de laatste die onder puntje 2 van EWJET aanbevolen wordt? Ik wil m nl. ook proberen, nadat ik mn update klaar heb… Of werktie ook op 2.1?

EDIT: al gevonden, ok…

EDIT2: @Chida: jij had het over formatteren van sd-kaart bij problemen met pre-rooted-custom-2.3.3-roms, maar bij mij herkennen zowel Astro als ES File Explorer niet de hele sd-kaart… Maar es kijken of formatteren en alles er weer op kopieren werkt…

Jullie zijn behoorlijk tevreden over de update, zo te horen?

Bewerkt (1 augustus 2011 08:45)
Notopic

Notopic

• Lid sinds 28 februari 2011
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2011
  • 12:10

xda-developers - View Single Post - Leaked - Sony Ericsson 2.3.4 Launcher 2.0.A.0.20 hier in deze video laten ze een Ray zien die op 2.3.3 draait en deze launcer heeft.

Ben inderdaad erg tevreden op 1 bug na dan.
Als ik tijd heb staan op automatisch gooit die hem elke keer terug op India dat is geloof ik + 5 uur.
Terwijl die op Amsterdam moet staan + 2 uur.

Waarschijnlijk komt de Rom van een toestel uit India en zit er een klein foutje in.

Ik heb de tijd nu op handmatig staan en hopelijk blijft die nu goed lopen.

Bewerkt (1 augustus 2011 12:10)
Chida

Chida

• Lid sinds 30 oktober 2010
  • Berichten 614
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2011
  • 14:08

kwarkje;199670
@Notopic:

Waar haal je die vandaan? Of is dat misschien de 2e of de laatste die onder puntje 2 van EWJET aanbevolen wordt? Ik wil m nl. ook proberen, nadat ik mn update klaar heb… Of werktie ook op 2.1?

EDIT: al gevonden, ok…

EDIT2: @Chida: jij had het over formatteren van sd-kaart bij problemen met pre-rooted-custom-2.3.3-roms, maar bij mij herkennen zowel Astro als ES File Explorer niet de hele sd-kaart… Maar es kijken of formatteren en alles er weer op kopieren werkt…

Jullie zijn behoorlijk tevreden over de update, zo te horen?

Maak een backup van je Micro SD kaart en formatteer deze dan via de telefoon en dan vervolgens via de PC. Als je de telefoon in USB modus zet kan je hem via de PC formatteren.

En de update werkt echt 5x sneller dan 2.2.1 ROM van Wolfbreak. Helaas niet zo vloeiend, maar het komt dicht in de buurt! Echt alles werkt prima, geen één bug te vinden. DLNA werkt ook prima met de geporte app van de Arc.

Bewerkt (1 augustus 2011 14:08)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren