Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

remco.k

remco.k

• Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 592
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2011
  • 12:52

De uitrol is niet zo heel moeilijk om uit te leggen dit gaat als volgt te werk:
Se maakt de update en bied hem aan bij alle providers over de wereld dit word allemaal in fases gedaan.
Als dit gedaan is moet jouwn provider de update goed of keuren. Als zij dit goed keuren dan kan hij worden aangeboden via Seus en dan de gebruiker hem installeren.

Wat ik me kan voorstellen is dat het aan het toestel ligt van de mede forumlid misschien heeft hij wel een los toestel aangeschaft die kun je namelijk gelijk updaten.

Verder nog een vraagje aan jou Frapple werkt jouwn xRecovery wel dan misschien kun je via xda dan een custom 2.3.3 rom installeren dan kun je in ieder geval genieten van de nieuwe update.

Deze rom te flashen en is te gebruiken als je niet kunt updaten….http://www.mediafire.com/?0gwd3l04szx3x8v nl Versie

Greetz Remco

Bewerkt (8 augustus 2011 12:52)
frapple

frapple

• Lid sinds 27 januari 2011
  • Berichten 145
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2011
  • 09:47

Hoi Remco, , ik begrijp wel hoe een uitrol werkt. Toch bedankt voor de uitleg.
Ik begrijp niet dat iemand die net als ik T-mobile heeft, de update al aangeboden heeft gekregen. En dan bedoel ik met een NIET - geroot toestel. Of zegt hij dat maar gewoon? Het lijkt me logisch dat T-mobile op een dag goedkeuring geeft aan 2.3.3 Gingerbread. Daarna kun je gewoon je x10 update.
- Wie op dit forum heeft T-mobile , een x10 met laatste update 2.1-update 1 (pinch and zoom) gekocht bij een abonnement van , niet geroot en toch al een update aangeboden gekregen naar 2.3.3 ? Ik hoor het graag! Groetjes en fijne dag! Met of zonder ontbijtkoek. Met koffie voor mij in elk geval.

Bewerkt (9 augustus 2011 09:47)
Chida

Chida

• Lid sinds 30 oktober 2010
  • Berichten 614
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2011
  • 10:18

remco.k;203119
De uitrol is niet zo heel moeilijk om uit te leggen dit gaat als volgt te werk:
Se maakt de update en bied hem aan bij alle providers over de wereld dit word allemaal in fases gedaan.
Als dit gedaan is moet jouwn provider de update goed of keuren. Als zij dit goed keuren dan kan hij worden aangeboden via Seus en dan de gebruiker hem installeren.

Wat ik me kan voorstellen is dat het aan het toestel ligt van de mede forumlid misschien heeft hij wel een los toestel aangeschaft die kun je namelijk gelijk updaten.

Verder nog een vraagje aan jou Frapple werkt jouwn xRecovery wel dan misschien kun je via xda dan een custom 2.3.3 rom installeren dan kun je in ieder geval genieten van de nieuwe update.

Deze rom te flashen en is te gebruiken als je niet kunt updaten….X10i_3.0.1.G.0.75_CUST-NL GENERIC 1234-8547.zip nl Versie

Greetz Remco
De provider moet het niet goedkeuren? Die moet eventueel zijn eigen software etc toevoegen aan de firmware.

Bewerkt (9 augustus 2011 10:18)
remco.k

remco.k

• Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 592
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2011
  • 10:39

he bijna goed…. maar zelf ook weer wat bijgeleerd… Thanks chida

Bewerkt (9 augustus 2011 10:39)
frapple

frapple

• Berichten 145
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2011
  • 18:50

Een nieuwtje : Ik krijg net een DM van T-mobile. Zij hebben de update afgekeurd. Het gaat dus allemaal nog langer duren! Althans voor de gebruikers die bij T-mobile zitten.

Bewerkt (9 augustus 2011 18:50)
ozzybulldog

ozzybulldog

• Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 240
  • Reputatie 0
  • 11 augustus 2011
  • 16:32

frapple;203843
Een nieuwtje : Ik krijg net een DM van T-mobile. Zij hebben de update afgekeurd. Het gaat dus allemaal nog langer duren! Althans voor de gebruikers die bij T-mobile zitten.

En staat er (vast niet) een reden bij waarom ze het hebben afgekeurd?

Oz

Bewerkt (11 augustus 2011 16:32)
frapple

frapple

• Berichten 145
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2011
  • 22:22

De reden waarom ze het hebben afgekeurd? Nee, eigenlijk niet;
Ik kreeg een DM via twitter, dat maar kort is natuurlijk. “Verschillende issues ….het zit weer in de testfase”. stond er in het bericht. Zonder verdere specificatie.
Ik neem aan dat nieuwe systeem-software pas wordt gelanceerd wanneer het helemaal klaar is en de testfase goed heeft doorlopen.
Wellicht is de mogelijk van tethering die nu in 2.3.3 zit een issue ?

Bewerkt (12 augustus 2011 22:22)
Android_User

Android_User

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 692
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2011
  • 09:34

frapple;205500
De reden waarom ze het hebben afgekeurd? Nee, eigenlijk niet;
Ik kreeg een DM via twitter, dat maar kort is natuurlijk. “Verschillende issues ….het zit weer in de testfase”. stond er in het bericht. Zonder verdere specificatie.
Ik neem aan dat nieuwe systeem-software pas wordt gelanceerd wanneer het helemaal klaar is en de testfase goed heeft doorlopen.
Wellicht is de mogelijk van tethering die nu in 2.3.3 zit een issue ?

Ik snap het niet, het enige wat ze volgens mij moeten doen is een paar apps toevoegen en de startpagina van de browser op tmobile zetten enzo. Als ze dat al niet lukt.

Sent from my X10i using Tapatalk

Bewerkt (13 augustus 2011 09:34)
Chida

Chida

• Lid sinds 30 oktober 2010
  • Berichten 614
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2011
  • 12:11

Android_User;205586
Ik snap het niet, het enige wat ze volgens mij moeten doen is een paar apps toevoegen en de startpagina van de browser op tmobile zetten enzo. Als ze dat al niet lukt.

Sent from my X10i using Tapatalk
Als dat al niet lukt, kunnen ze beter stoppen met dure abonnementen

Bewerkt (13 augustus 2011 12:11)
ozzybulldog

ozzybulldog

• Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 240
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2011
  • 12:38

Chida;205668
Als dat al niet lukt, kunnen ze beter stoppen met dure abonnementen

Hahahaha, inderdaad! Maar het is wel weer des T-Mobile's (of andere grote Telco) om er problemen mee te hebben. Lang leve de Generic NL versie…

Oz

Bewerkt (13 augustus 2011 12:38)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren