Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

remco.k

remco.k

• Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 592
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2011
  • 20:53

Ik weet dat er een vastgepind onderwerp in dit zelfde forum, maar iedereen weet hoe de OP nooit wordt bijgewerkt en beweegt te snel een tempo om daadwerkelijk te kunnen alle informatie krijgen, dus heb ik besloten om een ​​nieuwe draad die ALLE accumalates maken van wat we weten (en wat we niet weten) over de 2.3.3 update. Dit zou moeten helpen ruimen een hoop vragen voor mensen. Ik zal regelmatig updaten.

Mods, gelieve bewegen als je wilt als je het gevoel dat dit een herhaling, maar ik voel dat dit een eigen thread hebben, omdat het zich ophoopt alle info in een post.
LAATST BIJGEWERKT: 30 JUNE 2011

Dus, hier het gaat.

Wat we weten

• De update komt uit begin augustus 2011
• Hierdoor wordt het actualiseren van de X10 naar Android 2.3.3
• alle generieke kits (merkloze) krijgt de 2.3.3 update. Mensen op de contracten KAN NIET te krijgen van de update, het hangt af van het telefoonbedrijf, en of zij bereid zijn te werken. Dat is niet onder controle SE.
• De update zal Xperia Arc apps, waaronder (maar niet beperkt tot) volledige Facebook Binnen Xperia, Media ontdekking widget, nieuwe Timescape, nieuwe muziek app met Equalizer
• De update zal de 2.1 Eclair X10 Camera UI
• De update zal geen DLNA-ondersteuning
• De update zal toevoegen inheemse tethering / hotspot, Apps voor SD, en Adobe Flash-ondersteuning
• De update zal het merendeel van de Arc UI, waaronder de nieuwe draagraket

Wat is voorlopige / Wat we niet weten
Rikard heeft een commentaar op de blog noemen een paar dingen over zijn PROTOTYPE X10 peperkoek hij. Dit is wat hij zei. Ik zeg dit voorzichtige is omdat het een prototype te bouwen die hij heeft en is onderhevig aan veranderingen.

• De update NIET ZAL 16m kleuren toe te voegen, zal niet een unlocked bootloader
• De update kan verkondigen de FOD. Rikard heeft gezegd dat ze aan het werken, maar dat is al de info die we hebben op dit moment.
• De update kan tweaken de dualtouch beter te werken, en misschien zelfs oplossen van de cross-as probleem. SE Brazilië hebben gezegd, twee keer, dat Multitouch komt in dit update.That gezegd, ik denk niet 100% vertrouwen in SE Brazilië. Ze heeft eens gezegd GB zou komen om de X10 in november en teruggetrokken de uitspraak, dus ik ben niet zeker, het is aan jou wat te geloven.

http://youtu.be/zfEOU8juGec

http://youtu.be/TenGJ3mFhNs

ff gekopied en vertaald met google

toch leuk voor in het nederlands lang leve xda

Bewerkt (30 juni 2011 20:53)
patrick71994

patrick71994

• Lid sinds 07 maart 2011
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2011
  • 23:04

woow, wat een rare tekst komt er uit google translate, maar oke dat zijn we intussen gewend.
mooi overzicht, om even toe te voegen:

de providers die meedoen:
- KPN (en dochters, zoals Hi, Telfort, MTV Mobile…)
- T-mobile
- Vodafone

Bewerkt (30 juni 2011 23:04)
kwarkje

kwarkje

• Lid sinds 24 september 2010
  • Berichten 274
  • Reputatie 10
  • 1 juli 2011
  • 08:25

De update zal het merendeel van de Arc UI, waaronder de nieuwe draagraket

Wow! Een nieuwe draagraket! Kan ik ook es de ruimte in, en kan NASA een stuk goedkoper verder werken….

Bewerkt (1 juli 2011 08:25)
Chida

Chida

• Lid sinds 30 oktober 2010
  • Berichten 614
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2011
  • 11:57

kwarkje;186881
Wow! Een nieuwe draagraket! Kan ik ook es de ruimte in, en kan NASA een stuk goedkoper verder werken….

Waarom wacht jij op 2.1 voor de 2.3.3 update? Het maakt niet uit op welke ROM je zit als je gaat updaten naar 2.3.3Want als je gaat updaten word er een schone-installatie gedaan en raak je alles kwijt, er kan dus niks mis gaan.

Bewerkt (1 juli 2011 11:57)
frapple

frapple

• Lid sinds 27 januari 2011
  • Berichten 145
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2011
  • 12:33

Het zal een hele stevige, grote ontbijtkoek moeten zijn, als je ziet hoe lang men doet over 1 update.
Als het dan maar geen plakje wordt zonder boter. Ik heb nog nergens “amazing features” gezien in het nieuwe gemberbrood. Wèl dingen die niet of nauwelijks veranderen en dat het nog dieper in Facebook dringt. Wat wil dat zeggen? :-?

Bewerkt (1 juli 2011 12:33)
remco.k

remco.k

• Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 592
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2011
  • 13:33

Eerlijk gezegt geen idee wat ik wel hoop is dat het toestel minder vaak vast loopt en dat het toestel soepeler werkt…..

Verder hoop ik ook wel dat het uiterlijk geheel op die van de arc loopt baal er wel van dat mijn contract volgend jaar pas verlengd kan worden…. Daarin tegen die tijd aan zijn er weer nieuwere toestellen..

Bewerkt (1 juli 2011 13:33)
Shifty

Shifty

• Lid sinds 23 augustus 2010
  • Berichten 331
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2011
  • 15:49

Wacht ff…
Deze post moet het een en andere verduidelijken? Had je de tekst, na google translate, niet eerst ff kunnen fatsoeneren ipv dit zooitje te posten?

Bewerkt (1 juli 2011 15:49)
kwarkje

kwarkje

• Lid sinds 24 september 2010
  • Berichten 274
  • Reputatie 10
  • 1 juli 2011
  • 15:58

@Chida:

euh…. Ik heb een maand of wat de ROM van Wolfbreak gedraaid, en me kapot geërgerd aan allerlei apps die het daar niet op doen, de camera die het niet goed doet, en veel te vaak lags en zo…. Wilde versie 007 van die ROM erop zetten, maar toen brak xRecovery het af, en moest ik hemel en aarde bewegen om alsnog weer mijn stock-rom-2.1 erop te kunnen zetten (via Flashtool).

Toen ik die weer een beetje ingericht had, en hier en daar wat tweaks om hem wat sneller te laten lopen, besefte ik ineens dattie eigenlijk best wel goed liep, de camera zonder haperen, elke app werkt naar behoren zoals ze bedoeld zijn….

Kortom, ik heb het wel even gehad met die Custom-ROMs, dat wisselen van ROM, en er alles weer opneiuw opzetten en hem helemaal naar mn zin inrichten en zo…

En daarom wacht ik nu gewoon met mn 2.1 op de update, geheel tevreden en heb het prima naar mn zin…

En als die 2.3 lekker werkt, weet ik nog zo net niet of ik nog aan een andere ROM begin…

Groet,

kwarkje

Bewerkt (1 juli 2011 15:58)
Chida

Chida

• Lid sinds 30 oktober 2010
  • Berichten 614
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2011
  • 16:41

kwarkje;187108
@Chida:

euh…. Ik heb een maand of wat de ROM van Wolfbreak gedraaid, en me kapot geërgerd aan allerlei apps die het daar niet op doen, de camera die het niet goed doet, en veel te vaak lags en zo…. Wilde versie 007 van die ROM erop zetten, maar toen brak xRecovery het af, en moest ik hemel en aarde bewegen om alsnog weer mijn stock-rom-2.1 erop te kunnen zetten (via Flashtool).

Toen ik die weer een beetje ingericht had, en hier en daar wat tweaks om hem wat sneller te laten lopen, besefte ik ineens dattie eigenlijk best wel goed liep, de camera zonder haperen, elke app werkt naar behoren zoals ze bedoeld zijn….

Kortom, ik heb het wel even gehad met die Custom-ROMs, dat wisselen van ROM, en er alles weer opneiuw opzetten en hem helemaal naar mn zin inrichten en zo…

En daarom wacht ik nu gewoon met mn 2.1 op de update, geheel tevreden en heb het prima naar mn zin…

En als die 2.3 lekker werkt, weet ik nog zo net niet of ik nog aan een andere ROM begin…

Groet,

kwarkje

Vanaf v006 van WolfBreak zijn ROM heb ik geen last meer van alles wat jij beschrijft… Enigste wat beter is aan 2.1 is de camera focus + flitser.

Bewerkt (1 juli 2011 16:41)
frapple

frapple

• Lid sinds 27 januari 2011
  • Berichten 145
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2011
  • 17:15

Wie een flitser op zijn x10i heeft, mag zijn hand nu opsteken !Op mijn x10i zit nl alleen maar zo'n f**k*ng led lampje. Bij buitenlicht zijn de foto's nog best wel aardig, maar ‘s avonds is het …
Ach, je “smartphone” heb je meestal bij je en dus kun je een kiekje maken en in de auto is de navigatie te gebruiken. Het biedt wat meer dan een gewone gsm. That’s all!

Bewerkt (1 juli 2011 17:15)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren