Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Almelozuid1991

Almelozuid1991

• Lid sinds 14 december 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 18 april 2011
  • 14:41

Hallo Allemaal,

Ik heb sinds kort een gps probleem op mijn xperia x10.
Ik heb de x10 nu een jaar en de gps deed het altijd perfect.
Sinds kort ben ik actief foursquare gaan gebruiken (waarbij gps veel wordt gebruikt). De eerste week dat ik veel aan foursquare deed was er nog niks aan de hand. Nu heb ik regelmatig dat mijn gps het niet doet. Mijn locatie kan dan niet worden gevonden. In mijn taakbalk zie ik dan wel het gps tekentje dat probeert verbinding te maken. Gps doet het op dat moment ook niet voor maps of gps status. Ik heb de gps wel aanstaan en de optie ‘'draadloze netwerken gebruiken’' heb ik uitstaan. Mijn provider is vodafone. Ik weet moet of het mischien ook aan de provider kan liggen.

Ik heb al van alles geprobeerd maar ik blijf dit probleem tegen komen. Herkent iemand dit probleem of weet iemand wellicht een oplossing? Bij voorbaat dank.

Arnout,

Bewerkt (18 april 2011 14:41)
Chida

Chida

• Lid sinds 30 oktober 2010
  • Berichten 614
  • Reputatie 0
  • 18 april 2011
  • 18:10

Draadloze Netwerken gewoon even aanvinken en kijken wat er gebeurt? Ik heb die namelijk gewoon altijd aanstaan… Veel apps hebben dat namelijk nodig.

Bewerkt (18 april 2011 18:10)
patrick71994

patrick71994

• Lid sinds 07 maart 2011
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 18 april 2011
  • 20:10

het kan inderdaad kapot zijn, maar sta je niet toevallig tussen grote gebouwen of in een gebouw?
zodra je een dak boven je hoofd heb is het al een heel stuk lastiger om gps te kunnen ontvangen
dit zal je waarschijnlijk nu opvallen omdat je het nu actief gebruikt en in bijvoorbeeld winkels is het wat lastiger/niet mogelijk voor een GPS signaal

ik ken wel het probleem dat het pijltje in google maps de verkeerde kant op wijst: dan is je kompas niet geijkt en moet je een paar keer 8-jes bewegen met je telefoon…
maar dat zal dit probleem niet verhelpen vrees ik

wat je kan doen:
start hem ff opnieuw op, loop je huis uit naar het midden van de straat en kijk of het werkt
zo niet zou ik even teleefoonreparatie via de pc companion uitvoeren
(dit verhielp bij mij het probleem dat hij een kilometer verder mijn positie aangaf en vervolgens schokkerig naar de goede kant ging)

succes!

Bewerkt (18 april 2011 20:10)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren