Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Samsung Galaxy S10 Lite

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Gerdin

Gerdin

• Lid sinds 11 maart 2011
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2011
  • 22:53

Regelmatig heb ik problemen dat wanneer mijn Sony Ericsson Xperia 10 in de slaapstand heeft gestaan, ik de melding krijg “Bijwerken vanaf Twitter. Verbinding maken met server voor updates”. Er worden echter geen nieuwe tweets binnengehaald. De mededeling blijft staan, ook als ik op vernieuwen tik. Pas als ik het toestel uitzet en daarna weer aanzet, dan worden de twitterberichten binnengehaald. Het blijft dan weer een tijd goed gaan, totdat het scherm een tijd weer in de stand-by staat. Overige info: ik heb Twitter op Timescape geinstalleerd; heb T-Mobile als provider, heb een relax 60 abonnement, geen apart internetabonnement; gebruik in huis wifi, buitenshuis gebruik ik internet met mijn relax 60 abonnement. Wie kent dit probleem en weet een oplossing?

De oplossing heb ik inmiddels ontvangen van Sony Ericsson:

Wij adviseren om een software update uit te voeren. Dit kunt u via de Sony Ericsson Updateservice doen. Deze vind u hier: http://www.sonyericsson.com/cws/support/softwaredownloads/detailed/updateservice/xperiax10?cc=nl&lc=nl

Vergeet niet eerst een backup te maken van al uw bestanden en contacten omdat deze gewist zullen zijn na de update. Hoe u dit stap voor stap kunt doen is hier uitgelegd: http://www.sonyericsson.com/update/BackupAndRestore/xperiaX10?lc=nl&cc=IT

Bewerkt (11 maart 2011 22:53)
Zabivelli

Zabivelli

• Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 12 maart 2011
  • 22:02

je kan deze vraag beter bij x10 gedeelte stellen, krijg je hulp

Bewerkt (12 maart 2011 22:02)
Gerdin

Gerdin

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2011
  • 12:19

Regelmatig heb ik problemen dat wanneer mijn Sony Ericsson Xperia 10 in de slaapstand heeft gestaan, ik de melding krijg “Bijwerken vanaf Twitter. Verbinding maken met server voor updates”. Er worden echter geen nieuwe tweets binnengehaald. De mededeling blijft staan, ook als ik op vernieuwen tik. Pas als ik het toestel uitzet en daarna weer aanzet, dan worden de twitterberichten binnengehaald. Het blijft dan weer een tijd goed gaan, totdat het scherm een tijd weer in de stand-by staat. Overige info: ik heb Twitter op Timescape geinstalleerd; heb T-Mobile als provider, heb een relax 60 abonnement, geen apart internetabonnement; gebruik in huis wifi, buitenshuis gebruik ik internet met mijn relax 60 abonnement. Wie kent dit probleem en weet een oplossing? Graag hoor ik van u! Alvast hartelijk bedankt voor een reactie. Gert

Bewerkt (13 maart 2011 12:19)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6195
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 13 maart 2011
  • 13:02

Topic verplaatst en dubbelpost verwijderd.

Bewerkt (13 maart 2011 13:02)
Kobe

Kobe

• Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 318
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2011
  • 13:10

Het beste is je phone een tijdje actief houden (lees: toch totdat de melding weg is) en dan pas zal je zien dat de twitter berichten binnen zijn gekomen. Ik heb zelf ook de indruk dat het inladen van twitter berichten in timescape ongelooflijk lang duurt. Dus ik denk niet dat het een uitzonderlijk probleem is. Aan de snelheid van je internet zal het niet liggen hoor want ik doe dat thuis via WiFi en ik zit vlak bij de antennes van men wifi en toch gaat het nog steeds traag

Bewerkt (14 maart 2011 13:10)
Gerdin

Gerdin

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2011
  • 16:01

Bedankt, Cobe, voor je reactie. Inderdaad worden berichten geladen wanneer je langere tijd het toestel “actief” houdt. In tegenstelling tot ontvangst van mails worden Twitterberichten traag weergegeven; dat ben ik met je eens. Toch vind ik Timescape wel mooi en voel er niet veel voor om Twitter als aparte aplicatie in te stellen. Groeten van Gert

Bewerkt (14 maart 2011 16:01)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren