Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

lordfreak

lordfreak

• Lid sinds 30 juli 2010
  • Berichten 261
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2011
  • 13:10

wit met rode/roze stippen is goed. Alleen als het uitgelekt is is het niet goed.
Ik zou even moeten denken hoor.

Misschien dat het iets te maken heeft met het feit dat je twee X10's hebt, maar dat zou wel raar zijn.
Kan je je toevallig herinneren welke X10 je eerder hebt aangesloten op de PC?

Er is nog iets wat je kan proberen, maar ik moet nog even opzoeken hoe dat in elkaar zat.

Bewerkt (17 februari 2011 13:10)
Sosse

Sosse

• Lid sinds 19 oktober 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2011
  • 20:58

Ik heb de x10 van mijn vriendin als eerste aangesloten.

Inmiddels heb ik op een andere pc mijn usb connector aangesloten. Ook daar herkent hij het apparaat niet. Ik begin mezelf nu wel wat zorgen te maken omdat afgelopen week het opladen ook bijzonder lang duurde. Morgen maar even bellen met SE. Kijken wat zij ervan zeggen.

Bewerkt (25 februari 2011 20:58)
Snikkel

Snikkel

• Lid sinds 09 december 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 maart 2011
  • 14:32

Hallo hallo!

Ik heb hier precies hetzelfde probleem. Ik was ermee naar een telefoon-repareer-zaak geweest die me werd aanbevolen nadat SE-helpdesk me niet verder kon helpen. Hier werd me verteld dat het waarschijnlijk (zoals hierboven al vermeld) de usb-aansluiting was die kapot kon zijn door valschade. Ik heb hem opgestuurd, hij is nu net gerepareerd terug gekomen, maar nog altijd krijg ik usb apparaat niet herkend als ik hem aansluit!

Denk nu toch dat het een software probleem is, aangezien de gerepareerde aansluiting niks veranderd heeft!

Zijn hier al nieuwe leads op?

Gr. Jorrik

Bewerkt (8 maart 2011 14:32)
Sosse

Sosse

• Lid sinds 19 oktober 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 9 maart 2011
  • 07:54

Ja. Inmiddels meer duidelijk. Er was toch sprake van waterschade bij mij. Vorige week stopte de telefoon ook met opladen. Inmiddels via de verzekering een nieuw toestel ontvangen waarop dezelfde software staat. Deze wordt wel herkend door de pc.

Bewerkt (9 maart 2011 07:54)
Chida

Chida

• Lid sinds 30 oktober 2010
  • Berichten 614
  • Reputatie 0
  • 9 maart 2011
  • 19:03

Snikkel;115586
Hallo hallo!

Ik heb hier precies hetzelfde probleem. Ik was ermee naar een telefoon-repareer-zaak geweest die me werd aanbevolen nadat SE-helpdesk me niet verder kon helpen. Hier werd me verteld dat het waarschijnlijk (zoals hierboven al vermeld) de usb-aansluiting was die kapot kon zijn door valschade. Ik heb hem opgestuurd, hij is nu net gerepareerd terug gekomen, maar nog altijd krijg ik usb apparaat niet herkend als ik hem aansluit!

Denk nu toch dat het een software probleem is, aangezien de gerepareerde aansluiting niks veranderd heeft!

Zijn hier al nieuwe leads op?

Gr. Jorrik

In jou geval kan het aan windows liggen, draai je een legale of illegale versie? Welke windows versie gebruik je (vista, xp, windows7 )

Bewerkt (9 maart 2011 19:03)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren