Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Chida

Chida

• Lid sinds 30 oktober 2010
  • Berichten 614
  • Reputatie 0
  • 19 april 2011
  • 19:37

latino;141068
Mijn vrouw heeft nu al een tijdje op Wolf's V053 gezeten met een sloot aan problemen:

- oproepen die je niet ziet of hoort, je krijgt dan achteraf alleen een SMS-je
- tijdens gebruik van navigatie zijn de hardware toetsen plotseling niet meer te gebruiken, de enige manier om uit maps te komen is dan nog de GPS uitzetten
- knoppen in de statusbar (GPS/BT/WIFI) reageren niet meer
- gesprekken worden afgebroken

Rebooten helpt niet.

Ik heb toendertijd een volledige wipe gedaan, alle caches nog gewist en 5.3 erop gezet.

Is er nog een andere 2.2 ROM die in elk geval rete-stabiel is vwb de core functionaliteiten? (bellen/sms/navi)

Met bellen en smsen heb ik nooit problemen gehad. Maar het gebruiken van korte ringtones raad ik je niet aan omdat het anders buggy is. (ze weten van deze bug op alle 2.2.1 roms alleen hebben het niet kunnen fixen)

Voor navigatie raad ik je aan om gewoon android 2.1 te gebruiken totdat sony ericsson met 2.3.3 komt. Dan zullen er genoeg stabiele 2.3.3 roms te gebruiken.

Bewerkt (19 april 2011 19:37)
latino

latino

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 585
  • Reputatie 0
  • 19 april 2011
  • 20:21

Stock 2.1 draaide anders ook niet zo best. Is er een alternatief 2.1 ROM die aan te bevelen is? Ik MOET vandaag echt iets werkends erop zetten voordat ze echt een hekel gaat krijgen aan Android

Bewerkt (19 april 2011 20:21)
Chida

Chida

• Lid sinds 30 oktober 2010
  • Berichten 614
  • Reputatie 0
  • 19 april 2011
  • 20:35

latino;141433
Stock 2.1 draaide anders ook niet zo best. Is er een alternatief 2.1 ROM die aan te bevelen is? Ik MOET vandaag echt iets werkends erop zetten voordat ze echt een hekel gaat krijgen aan Android/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" />

Zet de blue sparks rom van malabarth erop. (ROM is te vinden in development sectie op XDA) Meest stabiele 2.1 rom vind ik :p Er is alleen wel erg veel crap uit gehaald!

Bewerkt (19 april 2011 20:35)
latino

latino

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 585
  • Reputatie 0
  • 20 april 2011
  • 11:00

Chida;141459
Zet de blue sparks rom van malabarth erop. (ROM is te vinden in development sectie op XDA) Meest stabiele 2.1 rom vind ik :p Er is alleen wel erg veel crap uit gehaald!

Zo, toch maar gisteren WB's 2.2 erop gezet. Eerst 2.1 erop gezet, en die zag er zo gaar uit met al die SE-bloatware erop en dat lelijke blauw. Ik hoop dat alles goed is gegaan, ik merk het wel als mijn vrouw straks thuiskomt en wel/niet de telefoon naar mijn hoofd gooit :p

Als het niet werkt dan ga ik alsnog naar 2.1 en dan wachten we maar rustig af tot 2.3.3 er officieel is…

Bewerkt (20 april 2011 11:00)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren