Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Sint-Joris

Sint-Joris

• Lid sinds 07 augustus 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2012
  • 16:00

Xperia 10 mini pro (modelnummer U20i, firmwareversie: 2.1-update 1, kernelversie 2.6.29)

Ik heb maanden geen gebruik gemaakt van Android Market. Nu blijkt deze app niet meer op te starten. Aanwijzen van de app laat het programma even ‘opspringen’, maar direct nadien wordt het weer gesloten. Kan het te maken hebben met de omschakeling naar Google Play?

Ik heb geprobeerd een apk van Google Play te installeren, maar dit lukt niet. Blijkbaar is er voor deze gsm geen update na 2.1 voorzien, en Google Play heeft een latere versie nodig.
Als ik de gsm via usb aansluit aan de pc en vanuit de site van Google Play een app laat installeren, krijg ik de melding dat de app gedownload wordt en zo dadelijk geïnstalleerd zal worden. De gsm ontvangt echter niets.

Bij gebrek aan Market én Google Play kan ik geen apps meer binnen halen uit de store.
Heeft iemand een oplossing?

Alvast bedankt!

Bewerkt (24 april 2013 15:22)
gnomon

gnomon

• Lid sinds 17 januari 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 januari 2014
  • 01:25

Zou deze post van Sint-Joris naar de actualiteit kunnen worden gehaald? Ikzelf loop tegen exact hetzelfde probleem op (zij het dat ik niet bezig ben geweest met die apk, maar wel zelfde phone, updates lopen niet verder dan de door Sint-Joris vermelde, overigens start de Android Market app nog wel bij mij), alleen bestaat dit probleem bij mij - als ik het mij goed herinner - niet sinds 7-8-2012, maar is dit pas later begonnen. Ik vind het zo frustrerend dat ik effectief voor apps zo weinig meer kan met deze phone door dit steeds mislukken van downloads van Android Market! Bestaat de Android Market eigenlijk nog wel echt? Het lijkt er voor mij wel op of is de Market geheel vervangen door Google Play, in weerwil van het feit dat de Market nog wel verschijnt als ik die app start in mijn phone?

Alvast bedankt, mensen

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren