Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

  • Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

  • Pokémon Quest

  • PUBG Mobile

  • Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

  • OnePlus 7 Pro

  • Google Pixel 3a XL

  • Xiaomi Mi 9T

  • Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

  • Sony Xperia Z4 Tablet

lovelygirl2233

lovelygirl2233

  • Lid sinds 07 mei 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #1
  • 7 mei 2012
  • 20:11

Hoi! Mijn email op mijn sony experia neo heeft het heel lang gedaan, maar wil nu niet meer. Hij liep iedere keer vast, en dus heb ik bij toepassingen de emailtoepassing gereset: gegevens gewist. Nu wil ik hem opnieuw instellen maar dat wil niet lukken. Bij het invullen van mijn gebruikersnaam en wachtwoord geeft hij: “wachtwoord onjuist” of “kan geen verbinding maken met de server”. Ik heb op handmatig instellen geklikt. Ik ben ziggo klant, maar ik heb nog een casema adres. Wat moet ik invullen en wat voor soort mail moet ik gebruiken. Ik lees overal pop3 met emailadres@casema.nl, wachtwoord, pop.casema.nl en verschillende poorten. Hij pakt zelf 110. Krijg telkens een foutmelding. Kan iemand helpen?

Bewerkt (24 april 2013 14:47)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren