Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ticovdlaan

ticovdlaan

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2013
  • 20:21

Hallo allemaal,

Ik heb problemen met mijn SD kaart.
Ik heb hier al een aantal berichten over gezien maar nog niet echt met een passend antwoord.

Ik zit met het probleem dat mijn telefoon (Sony Ericsson Xperia Arc) mijn geheugenkaart niet meer leest. Als ik mijn geheugenkaart in de telefoon doe krijg ik de melding ‘Geheugenkaart kan veilig worden verwijderd’. Ik heb de telefoon nu ongeveer twee jaar en hij heeft het altijd gedaan. Als ik mijn geheugenkaart via een adapter in mijn computer doe kan hij hem niet openen en krijg ik de melding ‘De schijf in station F: moet worden geformatteerd voordat u deze kunt gebruiken’.
Als ik mijn telefoon met daarin de geheugenkaart met mijn computer verbindt krijg ik hetzelfde. Ik heb dit probleem sinds ik (via mijn computer) een aantal video's verwijderd heb van m'n telefoon en er een paar liedjes bij heb gezet.

Nu had ik tijdelijk mijn oude SD kaart in de telefoon gedaan, maar die vertoont nu, na een dag, precies hetzelfde probleem. Zonder dat ik er iets op heb gezet of af heb gehaald.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Met vriendelijke groet,
Tico

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5990
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 28 mei 2013
  • 08:42

* Moderator *
Verplaatst naar Sony Ericsson Xperia Arc

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren