Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

david26

david26

• Lid sinds 07 september 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 september 2012
  • 16:45

Hallo,

Ik heb sinds kort een Sony Ericsson Arc S en heb even een vraagje aan de mede Arc S gebruikers; Klopt het dat het geluid van muziek bijna geen bas heeft en erg blikkerig klinkt op de gewone luidspreker (dus zonder oordopjes)?
Ik ben van Sony gewend dat ze bij al hun producten een mooie lage bas hebben en daar houdt ik wel van.
Ook heb ik van tevoren reviews gelezen over deze telefoon waar toch i.e.g. niet beroerd gesproken werd over het geluid. Als ik de oordopjes gebruik (de bijgeleverde van Sony) dan denk ik: “Wauw, alsof je een complete stereoset in je oren hebt”, maar als ik dan gewoon zo een liedje wil luisteren, klinkt het heel blikkerig en de bas (die ik dus wel bij de oordopjes hoor) kan ik niet ontdekken. Ik heb de equalizer ook op meerdere standen geprobeerd, waarvan “Rock” dan nog het beste klinkt, maar ik vindt het dan nog een behoorlijke tegenvaller als dit het moet zijn.
Ik ben absoluut geen audiofiel, maar mijn Nokia N95-1 doet het beter dan deze gloednieuwe Arc S :cry:. Omdat ik niet weet waar hier in de buurt een service-point zit (Drachten) waar ik dat kan laten controleren (zijn die er uberhaubt nog nu Sony alleen verder is gegaan?), hoop ik dat mensen hier me misschien iets meer kunnen vertellen (alvorens ik hem misschien op moet sturen).

Is mijn luidspreker misschien niet goed of hoort dit zo? Meer mensen die hetzelfde ervaren?

Even voor de duidelijkheid: Ik heb nog niet geupdate naar Android ICS 4.0, dus er staat nog gewoon GB 2.3.4 op. Verder heb ik nog geen applicaties gedownload of zo, dus hij is nog zo origineel als maar kan. Ook heb ik geen last bij het bellen, dat mensen mij of ik hun niet goed kan verstaan of zo, het is echt puur bij het afspelen van muziek zonder hoofdtelefoon.

Alvast bedankt en leuk om kennis te maken

Bewerkt (24 april 2013 15:32)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren