Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 12 maart 2012
  • 20:16

Bij een niet geroot toestel is de door Nanders al vermeldde Advanced Task Killer een goede keus, die biedt je de mogelijkheid om systeem apps en vrije keuze te negeren bij het sluiten.Dan kies je zelf wat er dicht gaat,Want er zijn een aantal apps die (nagenoeg) direct weer opgestart worden, en dat is ook slecht voor je batterijverbruik.

Bewerkt (24 april 2013 14:23)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

nocona

nocona

• Lid sinds 07 maart 2012
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 12 maart 2012
  • 22:52

Peter-036;277323
Bij een niet geroot toestel is de door Nanders al vermeldde Advanced Task Killer een goede keus, die biedt je de mogelijkheid om systeem apps en vrije keuze te negeren bij het sluiten.Dan kies je zelf wat er dicht gaat,Want er zijn een aantal apps die (nagenoeg) direct weer opgestart worden, en dat is ook slecht voor je batterijverbruik.

Maar wat heb je dan aan Advanced Task Killer als de apps die je sluit vrijwel direct weer opstarten?
Ik dacht dat ik bij een aantal apps tegen was gekomen dat er geroot zou worden? Dan kies ik liever een app die gaat rooten tijdens de download of het instelgebruik(?) Misschien dat de apps die ik dàn zou ‘killen’ , ook echt uit blijven tot ik weer zo'n app open?
Is er 1 die dat kan?

Raar woord trouwens dat ‘killen’ , je zou denken dat dood voorgoed dood is, zoals bij wissen.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6000
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 13 maart 2012
  • 06:58

nocona;277427
Raar woord trouwens dat ‘killen’ , je zou denken dat dood voorgoed dood is, zoals bij wissen.
Er is leven na de dood ;-) Het woord ‘killen’ wordt veel gebruikt in de ICT wereld voor het stoppen van een proces dat (dan wel niet op de achtergrond) draait.

De apps die weer opstarten na het ‘killen’ kun je beter niet ‘killen’ omdat deze dan blijven opstarten, maar andere apps doen dat niet en daar leent een Advanced Task Killer zich goed voor. Als je die andere apps wilt laten zwijgen kan dat alleen door ze echt te verwijderen.

nocona

nocona

• Lid sinds 07 maart 2012
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2012
  • 11:24

Kan je ook van tevoren weten welke apps wel en welke niet uit zichzelf zullen gaan opstarten?
Gaat het alleen om apps met een bepaalde functie voor de werking van je toestel (de klok in een agenda moet natuurlijk doortikken, anders roept hij je niet als je item gaat komen) of heeft de maker van de app die keuze gemaakt?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren