Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

sydney

sydney

• Lid sinds 31 mei 2011
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 11 februari 2012
  • 12:45

hoi allemaal,
ik heb in de arc een 8gb geheugenkaart.
ik heb enkele keren de melding gekregen dat mijn geheugen vol is.
ik ben de gsm maar eens gaan opruimen, games gewist die ik niet meer speelde, een 50- 80 foto`s enz…
ik heb nog meer dan 200 foto`s op de gsmgeweldige camera die arc

nu zag ik dat er ook een map is genaamd “nieuw van vrienden”van facebook, daar staan zo een 50tal foto`s in van facebook, van “vrienden”, hoe het komt dat deze map in men gsm komt, geen idee,… maar een foto van een taart wat iemand op zijn facebook post interesseert me niet zo heel erg veel :eek:

als ik op de gsm een map aanvink kan ik deze verwijderen maar bij die map van facebookfoto`s niet, dan heb ik alleen de keuze uit : “delen”“details” “alles selecteren”en “alles deselect”maar geen optie voor verwijderen. als ik de map open en ik wil een een voor een verwijderen gaat het ook niet…

hoe komt het dat ik deze foto`s op de arc heb? ik heb wel de app “facebook voor android”maar ik zie er niet onmiddelijk instellingen op voor deze foto's,…
2e vraag, hoe kan ik deze foto`s verwijderen?

alvast bedankt

Bewerkt (24 april 2013 14:14)
Simone64

Simone64

• Lid sinds 10 juli 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2012
  • 00:30

Hoi, ik weet niet of je er inmiddels al achter bent hoe je de foto's die facebook op je mobiel heeft gezet kan verwijderen maar ik had hetzelfde probleem met mijn Sony Xperia S. Ben gaan zoeken en heb het antwoord gevonden.

Ik had zelf via de pagina van de Soyy Xperia S telefoon op dit forum jouw vraag ook gesteld en heb daar net ook de voor mij werkende oplossing geplaatst.
Dit kun je vinden via de volgende link:
http://www.androidworld.nl/forum/sony-xperia-s/33382-hoe-verwijder-ik-fotos-die-via-facebook-op-mijn-telefoon-staan-van-anderen-zjin.html#post297786

Groetjes en succes van Simone

Bewerkt (24 april 2013 14:46)
Simone64

Simone64

• Lid sinds 10 juli 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2012
  • 00:51

Hoi, ik weet niet of je er inmiddels al achter bent hoe je de foto's die facebook op je mobiel heeft gezet kan verwijderen maar ik had hetzelfde probleem met mijn Sony Xperia S. Ben gaan zoeken en heb het antwoord gevonden.

Ik had zelf via de pagina van de Soyy Xperia S telefoon op dit forum jouw vraag ook gesteld en heb daar net ook de voor mij werkende oplossing geplaatst.
Dit kun je vinden via de volgende link:
http://www.androidworld.nl/forum/sony-xperia-s/33382-hoe-verwijder-ik-fotos-die-via-facebook-op-mijn-telefoon-staan-van-anderen-zjin.html#post297786

Groetjes en succes van Simone

sydney

sydney

• Lid sinds 31 mei 2011
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2012
  • 01:40

Haha bedankt
Ik heb nu ook de sxs en had daar hetzelfde probleem. Ik had ook de oplossing gevonden en ik wou reageren op je bericht maar je had het al gevonden zag ik :-)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren