Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

henkw2

henkw2

• Lid sinds 13 juni 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 13 juni 2011
  • 23:05

Ik heb de Sony Ericsson Arc, heb daar contacts voor mijn telefoon op staan en sinds gisteren zie ik er maar 1, mijzelf.
Ik begrijp niet wat ik fout gedaan heb, ben bezig geweest met Gmail sync
Ook het opnieuw importeren geeft geen ‘zichtbare’ contacts, zegt wel 194 contacten geïmporteerd.:confused:

Wie kan me verder helpen?

Bewerkt (13 juni 2011 23:05)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2011
  • 18:06

Waarschijnlijk heb je per ongeluk bij weergaveopties iets veranderd. Hieronder wat informatie over het opslaan en tonen van je contacten:
Je kunt contacten op verschillende manieren opslaan èn op verschillende manieren laten zien, nl op de SIM (kan je geen foto bijplaatsen), op je telefoon en als Google-contact. Die laatste mogelijkheid is erg handig, want als je dan synchroniseert met je Gmail, dan heb je altijd een goeie backup.
Voor het tonen van je contacten: start de contacten-app> menuknop (li-onder)> meer> weergaveopties vink daar bij telefoon, Sim en Google aan hoe je het wilt hebben.
Voor het opslaan van nieuwe contacten: start de contacten app> menu> meer> instellingen> nieuwe contacten opslaan in.

Bewerkt (21 juni 2011 18:06)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren