Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Android_User

Android_User

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 692
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2011
  • 17:55

Volgens mij buiten een paar bugfixes in android zelf niet veel.

Bewerkt (21 juni 2011 17:55)
racinfo

racinfo

• Lid sinds 16 oktober 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 29 juli 2011
  • 06:42

Een van de grote veranderingen is de foto kwaliteit ; de lichte bovenkant van de foto's is bij GB 2.3.3 geheel weg, hoe ze dit gedaan hebben weet ik niet maar het is wel prettig; ook de scherpte van de foto is nu beter dan voorheen.

Het hele (android) systeem draait nu vlotter, dat hebben al meer mensen bemerkt.

Het batterij verbruik is beter geregeld, ook worden apps die vroeger wel eens langer open bleven staan dan de bedoeling was nu beter afgesloten (en dat scheelt ook accu gebruik) (en snelheid van het systeem) De behoefte aan een aparte apps killer is hier door weer wat minder geworden.

De video opname zou nu ook beter moeten zijn maar dit heb ik (nog) niet daadwerkelijk getest.

De browser zou nu sneller werken, dwz er wordt nu sneller van gprs omgeschakeld naar 3G of HSDPA (dit is echt merkbaar), bvb bij buienradar, maar ook bij gewone internet applicaties.

Weergave van videofilmpjes, gewone films nu beter, minder schokken. Ik heb zelf een htc desire z en met de 800 mhz standaard is dit goed merkbaar.

Bewerkt (29 juli 2011 06:42)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren