Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Herintreder

Herintreder

• Lid sinds 03 april 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 3 april 2011
  • 16:46

Ik ben van plan om de ARC aan te schaffen maar klopt het dat je niet rechtstreeks kunt synchroniseren tussen de ARC en MS Outlook maar dat dat via Google moet?????:cry:

Bewerkt (3 april 2011 16:46)
Android_User

Android_User

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 692
  • Reputatie 0
  • 3 april 2011
  • 17:31

Herintreder;130819
Ik ben van plan om de ARC aan te schaffen maar klopt het dat je niet rechtstreeks kunt synchroniseren tussen de ARC en MS Outlook maar dat dat via Google moet?????:cry:

Ik weet het niet zeker, maar is het dan erg dat je het toe moet voegen aan je gmail account?

Sent from my X10i using Tapatalk

Bewerkt (3 april 2011 17:31)
Herintreder

Herintreder

• Lid sinds 03 april 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 3 april 2011
  • 20:21

Android_User;130873
Ik weet het niet zeker, maar is het dan erg dat je het toe moet voegen aan je gmail account?

Sent from my X10i using Tapatalk

Erg is dat allemaal niet maar mijn hoofdagenda is outlook en vandaar moet dan handmatig naar google gesynchroniseerd worden.

Bewerkt (3 april 2011 20:21)
Android_User

Android_User

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 692
  • Reputatie 0
  • 3 april 2011
  • 20:27

Zijn er niet toevallig apps die gekoppeld kunnen worden aan outlook? Ik heb er wel eens van gehoord.

Bewerkt (3 april 2011 20:27)
ozzybulldog

ozzybulldog

• Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 240
  • Reputatie 0
  • 4 april 2011
  • 13:41

Als de sync via exchange gebeurd dan kan het gewoon.

Oz

Bewerkt (4 april 2011 13:41)
gnit16

gnit16

• Lid sinds 10 april 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 april 2011
  • 14:56

Zit ook met dezelfde vraag. Ik vond deze site en dat lijkt wel een goed antwoord op de vraag te geven. Heeft iemand ervaring hiermee? zie Sync the Sony Ericsson Xperia with Outlook and more – CompanionLink.

Overigens is er voor HTC Android een oplossing met HTC Sync. Zou SE ook een eigen tool maken die met het toestel wordt meegeleverd? Gr. Gnit

Bewerkt (10 april 2011 14:56)
Drumpt

Drumpt

• Lid sinds 21 april 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 21 april 2011
  • 17:05

De Xperia ARc is te synchroniseren met outlook via een gmail account. Je kan agenda, contacten en ook je mails (ook anders dan Gmail) ontvangen. Je moet alleen eenmalig een google account maken, maar daar hoef je verder niets meer mee te doen. Hij gebruikt hem alleen om te synchroniseren. Eigenlijk synchroniseer je indeirect. Je outlook met Gmail account en die meteen weer met je Xperia. Het werkt op zich prima.
Het enige probleem is wat ik heb, en hopelijk heeftiemand daar een oplossing voor. Ik synchroniseer mijn outlook agenda van thuis via de gmail account en de agenda van mijn werk via de exchange server. Ik kan beide agenda's naast elkaar op mijn xperia krijgen. Met mijn vorige Xperia met windows mobile werden de agenda's samengevoegd op de xperia. Dit had als voordeel dat ik mijn werkagenda op deze manier ook in mijn thuisuotlook kreeg. Nu dus niet meer helaas. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Bewerkt (21 april 2011 17:05)
speurder

speurder

• Lid sinds 23 september 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 september 2011
  • 21:38

Er is wel een progje, de naam ben ik kwijt, die je gratis een paar dagen of weken kunt proberen. Dit syncht prima van outlook naar de Arc! Maar daarna moet je wel betalen. Die gmailaccount heb ik absoluut geen spijt meer van, ik maak echt heel veel gebruik van van alles en nog wat ‘on the cloud’ en dat heeft wel voordelen als de telefoon toch eens crasht oid.

Bewerkt (23 september 2011 21:38)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren