Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

NR1965

NR1965

• Lid sinds 21 juli 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 21 juli 2012
  • 08:58

Heeft iemand ervaring met de smarttags? En is het wat?

En weet iemand waar informatie te vinden is over hoe die dingen gebruikt moeten worden?

Dank je wel.

Bewerkt (24 april 2013 15:16)
Rosita003

Rosita003

• Lid sinds 27 maart 2011
  • Berichten 242
  • Reputatie 0
  • 21 juli 2012
  • 10:18

jaaaaaaa ik vind ze geweldig en handig gewoon ff telefoon er voor houden en je instellingen zijn veranderd kun je ook nog zelf instellen wat er dan moet gebeuren. Xperia Smart Tags - YouTube het is wel zo dat je NFC aan moet hebben zeg maar dit kun je in de instellingen aan en uit zetten. verder moet je de app (en widget) hebben om in de smart tags aan je persoonlijke voorkeuren aan te passen. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sonyericsson.extras.smarttags&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5zb255ZXJpY3Nzb24uZXh0cmFzLnNtYXJ0dGFncyJd

NR1965

NR1965

• Lid sinds 21 juli 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 21 juli 2012
  • 10:24

Dank je wel. Ik had zelf al een handleiding gevonden inmiddels http://www-support-downloads.sonymobile.com/nt1/userguide_NL_NT1_1263-5073.1.pdf

Nu nog bepalen wat ik precies wil in welke situatie en dan ik beginnen

Simone64

Simone64

• Lid sinds 10 juli 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 14 september 2012
  • 17:33

Heeft iemand de smart tags al ge-update?
Ik had dat wel gedaan maar vond het niet naar behoren werken. Althans deels dan niet. Waarom niet dan?

Ineens waren de mogelijkheden anders en eigenlijk ook wel met meer mogelijkheden.
Zo was het als ik mijn telefoon op de lader hing tussen 23.00 en 07.00 uur dan ging mijn telefoon in de slaapstand. Ik had het zo ingesteld dat als ik tussen die uren mijn telefoon op de lader hing het geluid zacht ging, de gps uit, het alarm aan en zo nog wat meer dingen die ik voor de nacht handig cq prettig vond.
ECHTER het geluid kon ik instellen zo ik wilde maar zodra deze tag in gebruik genomen werd ging het volume van de telefoon standaard naar 100% en dus niet zo ik m had ingesteld. Dat is dan schrikken hoor als je net slaapt en dan ineens heel hard een melding binnenkomt dat er iemand een woord heeft gespeeld bijvoorbeeld.

Zo ook als ik de lader loskoppelde na deze uren, dan had ik ook bepaalde instellingen en het geluid op 50%.
Ja je raad het al, dat ging daar niet op, ook dit ging standaard naar 100% volume.

Wel jammer hoor want met deze update kon je meer verschillende instellingen doen maar als je er dan steeds nog weer handmatig de volume moet instellen dan is dat erg vervelend.

Weet iemand hoe dit op te lossen?
Ik had al even gegoogled maar kwam eigenlijk overal steeds ook deze klacht tegen dus wie oh wie heeft de oplossing.

Voorlopig heb ik de update maar weer verwijderd, dit vond ik niet prettig want vaak vergat ik het met name als ik naar bed ging en schrok me dan rot als iemand bv een woord had gespeeld.

Bewerkt (24 april 2013 15:33)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren