Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Huawei P30 Pro

• Google Pixel 3 XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

EJS

EJS

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 22 november 2013
  • 00:26

De Galaxy Gear, de smartwatch van Samsung, is door zijn beperkte functionaliteit niet nog niet erg succesvol. Gelukkig is Samsung druk bezig met updates, om zo de Galaxy Gear iets slimmer te maken. Eerder heeft samsung een update uitgebracht waardoor meer top toestellen van Samsung de Galaxy Gear ondersteunen. Nu heeft Samsung een nieuwe update uitgebracht waardoor notificaties van alle applicaties volledig op de Galaxy Gear kunnen worden gelezen

Tot op heden kon de Galaxy Gear alleen mededelen dat er een nieuwe notificatie was binnengekomen, vervolgens moest je nog steeds je smartphone uit je broekzak halen om de melding te lezen. Na de laatste update zal dit niet meer nodig zijn. De update bied namelijk ondersteuning voor elke applicatie die notificaties gebruikt, die vervolgens allemaal volledig kunnen worden gelezen op de Galaxy Gear.
Om deze update te laten werken heb je de nieuwe Galaxy Gear firmware (V700XXUAMK7) nodig en de nieuwste Gear Manager update die te downloaden is in de Samsung Apps store.

ErikM

ErikM

• Lid sinds 18 februari 2011
  • Berichten 116
  • Reputatie 0
  • 12 september 2014
  • 15:34

Sinds gisteren (donderdag 11 septv2014 ) heb ik een gear, 1ste generatie. In gebruik genomen en wat updates erop gezet waarvan er een aantal automatisch gingen.

Nu heb ik wat gelezen over een firmware update waarmee de gear dezelfde functies als de gear 2 zou krijgen. Daarover en paar (3) vragen,

1. Waar kan ik deze update vinden ?
2. Hoe installeer ik de nieuwe firmware?
3. Welke software / firmware versie is de meest recente?

De gear heeft de volgende versie:
V700XXUBNC1

Misschien wat “domme” vragen maar ik heb nog nooit een gear gehad en ben niet zo bedreven met software updates en zeker niet met firmware.

Alvast bedankt voor reacties, Erik

ErikM

ErikM

• Lid sinds 18 februari 2011
  • Berichten 116
  • Reputatie 0
  • 5 juni 2015
  • 00:04

Deze vraag is nog steeds actueel ( 4-6-2015 )

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren