Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

strikkiestrik

strikkiestrik

• Lid sinds 19 december 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 7 oktober 2014
  • 09:23

Ik ben van plan om de Gear S te gaan kopen en ik baal er van dat er geen camera op zit maar okay daar kan ik nog overheen komen wat mij ook niet helemaal duidelijk is is hoe je kan bellen met die Gear S of dat dat alleen gaat als je de Gear Circle gebruikt?

Er is moeilijk informatie te krijgen betreffende hoe de Gear S werkt, als iemand mij kan helpen aan info zou dat fijn zijn.

Op de foto staat nergens waar de microfoon zit?

http://global.samsungtomorrow.com/wp-content/uploads/2014/08/Samsung-Gear-S-Product-Specifications.jpg

gr.
Hans

Bewerkt (7 oktober 2014 09:29) | foto toegevoegd
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6178
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 7 oktober 2014
  • 10:37

Verplaatst naar Smartwatches Algemeen-forum aangezien de Gear S draait op Tizen en niet op Android Wear.

Bewerkt (7 oktober 2014 10:37) | Typefout
GS1000SP

GS1000SP

• Lid sinds 09 juli 2011
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 12 november 2014
  • 14:34

http://www.gizmag.com/samsung-gear-s-vs-gear-live-gear-2-neo-gear-fit-galaxy-gear/33602/

I ride NO BIKE anymore… therefore I am….For SALE…

strikkiestrik

strikkiestrik

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 12 november 2014
  • 14:57

Thanks, lekker veel info op deze site ga eens rustig kijken.

Inmiddels heb ik de horloge al met gemengde gevoelens.

Ik heb ook een forum gevonden, zie ulr hieronder met veel hulp en info, het meeste komt wel uit de us.

http://forum.xda-developers.com/gear-s

Ben van plan een site te maken met alle info van de gear S combined heet www.gear-s.info maar er staat nog niks op.

in iedergeval bedankt voor de info.

gr.

GS1000SP

GS1000SP

• Lid sinds 09 juli 2011
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 17 november 2014
  • 11:38

Heel fijn, ik ga dit een ff goed volgen. was ook in de veronderstelling dat de Gear S als standalone gebruikt kon worden. Jammer, gemiste kans mijn inziens. Verder nog wat gemiste kansen voor dit toch mooie toekomst apparaatje. Camera b.v.����

I ride NO BIKE anymore… therefore I am….For SALE…

Monique1

Monique1

• Lid sinds 16 oktober 2010
  • Berichten 101
  • Reputatie 0
  • 19 september 2016
  • 12:48

erg late reactie haha, maar de gear S kan als standalone gebruikt worden. wat willen jullie er mee doen met het oog op dat het dan niet zou kunnen?

strikkiestrik

strikkiestrik

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 19 september 2016
  • 14:32

Zo dat is een aardige understatement maar wel mooi dat je nog reageert.

met standalone bedoelen we dat je wel een Samsung mobile erbij nodig hebt om er mee te kunnen werken en niet zoals ik dacht dat je de mobile ook kan gebruiken zonder en Samsun.

je hebt namelijk als je de horloge voor het eerst aanzet een Samsung nodig om hem te activeren/op te starten.

die van mij is nu te koop dus als je interesse hebt…..

groet,
Hans

Monique1

Monique1

• Lid sinds 16 oktober 2010
  • Berichten 101
  • Reputatie 0
  • 19 september 2016
  • 15:45

haha, Ik heb er zelf al een, en om elke hand een is me toch net iets te veel van het goede

om hem überhaupt standalone te gebruiken heb je inderdaad eerst een telefoon nodig, (kansloze indeling van Samsung maar goed).

je kan hem (mocht je dat überhaupt nog willen) ook met een andere telefoon dan een Samsung verbinden. Ik weet niet hoe je Engels is maar misschien heb je hier iets aan? :
http://forum.xda-developers.com/gear-s/general/tutorial-install-gear-manager-connect-t2934307

ik hoop dat het werkt, heb zelf namelijk wel een Samsung telefoon dus voor mij is hij al te verbinden.
kan niet beloven dat het op jou telefoon ook zal werken, maar niet geschoten is altijd mis toch?
(plus een apparaat van 300 eu in de kast laten liggen is ook zonde)

En mocht je niet uit de uitleg komen wil ik het eventueel wel voor je vertalen ;-)

groeten

strikkiestrik

strikkiestrik

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 20 september 2016
  • 08:12

Hoi Monique,

Mijn Engels is prima maar life van je dat je die moeite wil nemen.

Ik heb hem minder vaak gebruikt dan dat hij waard is maar ik sta nu op het punt een nieuwe te kopen maar weet nog niet welke. Ik vind de Huawei goed maar ze kwamen niet met een nieuw model dit jaar, de S3 is ook goed maar ik wilde eigenlijk geen Tizen en ik heb net een nieuwe voorbij zien komen die Nixon heet, hij ziet er ook super uit maar ik wil wel updates ontvangen en ik weet niet of zij dat regelmatig gaan doen.

Ik ben nu een blog (deels voor mijzelf om info te verzamelen) over smartwatches begonnen   www.smarttowatch.com.

Ik ben er nog niet helemaal over uit dus nog even verder zoeken, alle advise is overigens meegenomen.

bedankt voor je reactive en een fijne dag toegewenst.

gr.
Hans

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren