Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Sloeber

Sloeber

• Lid sinds 31 oktober 2011
  • Berichten 111
  • Reputatie 0
  • 22 november 2012
  • 18:54

De eerste rom is al een feit, geen idee hoe stabiel deze is. Ga hem vanaf vanavond ergens testen op mijn nexus s.

First Attempt At Android 4.2 for the Nexus S - xda-developers

*UPDATE*

De rom werkt tot nu toe goed. Zojuist erop gezet zonder problemen. Bootscreen is een lelijk zelfgemaakt plaatje maar ach. Heb de rom er pas 10minuten opstaan dus kan geen oordeel geven of deze ook echt goed werkt. Google now moet je wel even downloaden vanuit playstore, en de search app even uitschakelen om ook via de zoekbalk toegang te krijgen tot now. Lockscreen werkt, alleen is de tijd is afgehakt en moet je die widget naar beneden trekken om de volledige klok te zien, of gewoon naar links of rechts swipen. Voor de rest nog niks op aan te merken.

Bewerkt (24 april 2013 15:54)
DKjordy

DKjordy

• Lid sinds 22 oktober 2012
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 22 november 2012
  • 20:19

Heb hem er ook opgezet, geen problemen gehad bij het flashen. Vind de layout van de cijfers en letters erg mooi eruit zien. Ook dat gebruikersmenu (met twee vingers naar beneden sliden) erg handig en het werkt goed. Echter snap ik de toegevoegde waarde van de widgets op het lockscreen nog niet echt, zie geen toegevoegde waarde erin. Ook jammer dat de tijd inderdaad is “afgehakt” in het lockscreen. Laatste minpuntje is het gevoel dat hij iets trager is geworden

Sloeber

Sloeber

• Lid sinds 31 oktober 2011
  • Berichten 111
  • Reputatie 0
  • 22 november 2012
  • 21:41

Widgets vind ik ook nutteloos. Swype werkt ook niet bij mij. Ik heb niet het gevoel dat het langzaam is maar had mijn telefoon helemaal gereset. Maar het is ook nog geen stabiele rom, hoewel ik hem aardig stevig vind.

teuntje

teuntje

• Lid sinds 19 april 2011
  • Berichten 540
  • Reputatie 0
  • 23 november 2012
  • 20:03

En hoe is het batterij verbruik van de rom? Werkt ie ongeveer net zo goed als 4.1.2?

DKjordy

DKjordy

• Lid sinds 22 oktober 2012
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 24 november 2012
  • 16:48

Ik merk na 2 dagen gebruik nog geen significante verschillen in het batterij verbruik, gaan beide even lang mee (ongeveer een hele dag bij normaal gebruik)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren