Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

gudrun

gudrun

• Lid sinds 13 maart 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2012
  • 07:44

Het begon met dat ik het patroon van de nieuwe schermbeveiliging niet meer wist. Na 30x proberen kon ik de vergeten combinatie omzeilen door via google in te loggen.Maar: password of gmailadres wordt niet herkend. Ik kan mijn telefoon niet meer in

Na tig x proberen besluit ik een nieuw password te nemen.
Same story. Password wordt niet herkend. Ik kan nog steeds mijn telefoon niet meer in

Online forum advies: Press geluid , aan/uit en start voor herstel fabrieksgegevens: hiermee wis je alles en begint met een schone lei. Vooruit dan maar
Alles is gewist, ik kan mijn telefoon weer in,
Nu is mijn toestel schoon: agenda. gmail en contactpersonen zijn niet beschikbaar. Ik wil mijn gegevens terug door gmail te symchroniseren.
Maar: password of gmailadres wordt niet herkend.
Ik probeer via mijn toestel online te komen. Dat lukt. Ik surf naar gmail en log is: ook dat kan. Via een omweg zijn dus de gegevens bereikbaar die ik niet meer rechtstreeks kan synchroniseren op hetzelfde toestel.
Het probleem is dus de software en niet het password of mijn account.

Ik bel met Samsung. Na drie x hopeloos advies (code voor koude start, batterij erin eruit etc) voor bovendien steeds de verkeerde toestellen weigeren ze me te woord te staan. We geven geen Nexus advies: Bel met Google. Van Samsung krijg ik een nummer in 020 waar alleen een apparaat aan vast zit.

En nu? Ik heb tientallen instellingen en opties combinaties geprobeerd in de hoop dat dat iets uithaalt maar nee. Te einde raad ben ik. Wie heeft een tip?

Ik weet even niet verder!

Bewerkt (24 april 2013 14:23)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2012
  • 07:52

Je kunt in je instellingen een tweede account toevoegen.
Doe dat eens, maak even een tweede google account aan (via de site van google uiteraard) en vul dat in op je toestel.
Wanneer je toestel dat account pakt zou je weer eens moeten proberen of google je oude account nu wel weer wil accepteren.
Als dat werkt dan kun je uiteraard dat nieuwe account verwijderen aangezien het alleen voor test/hulp even was aangemaakt.

Samsung Galaxy S8+

er!k

er!k

• Lid sinds 15 oktober 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2012
  • 12:35

Ik heb hetzelfde probleem, na het opnieuw installeren an een ROM (die het eerst wel altijd goed deed) kan ik mijn Desire niet meer aanmelden bij Google. Via de website wel gewoon…
Iemand een idee ??

er!k

er!k

• Lid sinds 15 oktober 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2012
  • 14:27

gelukt ! IN mijn Google account de `Authenticatie in twee stappen UITGESCHAKELD`en daarna werkt het weer zoals vanouds.

helblauw

helblauw

• Lid sinds 03 mei 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2012
  • 20:15

Ik heb een mini tablet van de aldi, ik heb een klijner zusje dat tig keren mij patroon heeft geprobeert te gokken, nu heeft hij zich zelfgeblokeerd, en hij vraagt naar een google account dat niet bestaat, wat kan ik er aan doen? hoe ik hem reseten?

Bewerkt (24 april 2013 14:45)
teuntje

teuntje

• Lid sinds 19 april 2011
  • Berichten 540
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2012
  • 23:46

Dus als ik het goed begrijp werken er een paar Google services niet goed als je wilt inloggen? Werkt het wel goed met een ander account?

Bewerkt (24 april 2013 14:46)
Myrt

Myrt

• Lid sinds 03 juli 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2012
  • 20:58

Hoe doe je dit in je google account?

Bewerkt (24 april 2013 15:08)
Myrt

Myrt

• Lid sinds 03 juli 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2012
  • 20:59

Hoe doe je dit op je google account??

er!k;277649
gelukt ! IN mijn Google account de `Authenticatie in twee stappen UITGESCHAKELD`en daarna werkt het weer zoals vanouds.

Bewerkt (24 april 2013 15:08)
janoskians_jr.

janoskians_jr.

• Lid sinds 09 november 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 9 november 2013
  • 19:09

mijn probleem is dat ik nie kan inloggen met mijn eigen gmail,mischien dat het met internet werkt maar.Ik heb alles geprobeert.Steeds aan en uit,andere gmails gebruiken van vrienden maar het werkt gewoon nie. KANIENAMNDMIj please helpen????

janoskians_jr.

janoskians_jr.

• Lid sinds 09 november 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 9 november 2013
  • 20:24

http://www.youtube.com/watch?v=SXcmGsrFcEM het werkt echt!!!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren