Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

martjee

martjee

• Lid sinds 18 augustus 2010
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 1 april 2011
  • 22:27

Beste forumleden,

Zoals jullie weten ben ik de eigenaar van een Nexus S.
Nou heb ik wat vergelijkingen gedaan en nu blijkt dat de Nexus S niet eens sneller is dan xperia of desire hd.

Heb mijn Nexus S + voda 3.6 mbit abo vergeleken met een sony x10/desire hd met een hi abo van 1 mbit.

Vanmiddag had ik een app van 6 MB gedownload uit de market en die had ik met 3 seconde binnen, retesnel dus.

Hoe kan het dat de 2 andere telefoons de NU app sneller laden terwijl mijn internet VEEL sneller is. Wanneer ik wifi aan doe is het meteen bam klaar en op de andere toestellen ook, maar met mobiel internet gebeurt er toch iets raar dan.

Edit: Net een speedtest gedaan ik haal 3154 kpps en de hi haalt 900 kbps. Toch vreemd dat de andere toestelen vaak sneller de NU app laadt, de desire laadt overigens ook sneller. Bug in de nexus, of android 2.3 aangezien mijn internet echt heel veel sneller is.

Wie kan mij hier wat over uitleggen?

Bewerkt (1 april 2011 22:27)
Fantas

Fantas

• Lid sinds 13 mei 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2011
  • 18:54

Als ik Google.nl laadt met de internetbrowser, die ik er minimaal anderhalve minuut over.. 3G staat aan, echt vreemd. Misschien door de 2.3.4 Update?

Bewerkt (14 mei 2011 18:54)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren