Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Simonshavenaar

Simonshavenaar

• Lid sinds 19 november 2012
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2016
  • 17:41

Sinds een paar dagen loopt de batterij van mijn core prime erg snel leeg.
Na een halve dag is de batterij leeg, ook als het toestel niet/weinig gebruikt word.

Normaal kon de batterij zeker een dag mee als je de telefoon niet gebruikt, meestal langer.
Kan dit alleen de batterij zijn, of kan er ook een probleem in het toestel zitten.
Mijn moeder heeft dezelfde telefoon, ik zou graag de batterijen eens verwisselen, om te kijken of het probleem zich dan verplaatst, maar kan dit evt nog schade aan haar telefoon opleveren als het probleem in mijn batterij zit?
Haar batterijverbruik ziet er trouwens zo uit, in ieder geval een stuk beter als het mijne.

GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 905
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2016
  • 16:21

heb je laatst een app geïnstalleerd?

GerKuijn

Simonshavenaar

Simonshavenaar

• Lid sinds 19 november 2012
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 7 oktober 2016
  • 15:23

Ik heb de afgelopen dagen de batterijen van de 2 telefoons toch een keer verwisseld, maar dit maakte voor het probleem niets uit, dit zat echt in mijn telefoon.

Hierna heb ik de laatst geinstalleerde app van mijn telefoon verwijderd, en dit lijkt inderdaad de oplossing te zijn, afgelopen 2 dagen is het batterijverbruik weer normaal,  alleen de batterijberekening is nog een beetje in de war, die denkt nog steeds dat de batterij na 8 - 10 uur leeg is, terwijl deze veel langer mee gaat.

GerKuijn, bedankt voor je tip, had de app al verwijderd voor ik je bericht las, maar je had wel gelijk.

Komt het trouwens vaker voor dat bepaalde apps je batterij enorm snel leegtrekken, en moeten we dit nog ergens melden, bij google play ofzo?

GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 905
  • Reputatie 0
  • 7 oktober 2016
  • 20:35

Dit komt inderdaad vaker voor, melden zal niet meer hoeven want er zijn al zooo vaak klachten gegaan naar Google vanwege batterij

GerKuijn

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren