Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

  • Moto G8 Plus

  • Microsoft Surface Duo

  • OnePlus 7T Pro

  • Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

thomas_vandendoel

thomas_vandendoel

  • Lid sinds 17 december 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #1
  • 17 december 2013
  • 19:46

Ik heb nu bijna een jaar een Samsung Galaxy Y, een toestel dat me zeer goed bevalt. Ik had als provider Vodafone, maar ben overgestapt op Kruidvat, vanwege het sms tarief (0,23 van Vodafone tegen 0,05 van Kruidvat). Dit was twee maanden geleden.
Maar sinds ik deze nieuwe provider (en dus nieuwe sim) heb, krijg ik regelmatig in plaats van “Kruitvat mobiel” te zien: “Geen service.” (Er staat ook wel eens “Alleen noodoproepen”) Als ik m'n telefoon opnieuw opstart doet alles het weer, maar het is toch wel vrij irritant. Weet iemand waardoor dit komt, en hoe ik dit kan oplossen?

Bewerkt (18 december 2013 20:01)
Sander_M

Sander_M

  • Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • #2
  • 17 december 2013
  • 22:54

Pas de titel van je topic even aan aub. ‘Kruidvat’ geeft geen indicatie van wat je vraag eigenlijk is en zal in zoekopdrachten ook niet het gewenste resultaat geven. Een korte samenvatting is beter. Klik op bewerken bij je bericht om dit te doen.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

johanroelfs

johanroelfs

  • Lid sinds 20 oktober 2012
  • Berichten 197
  • Reputatie 0
  • #3
  • 25 december 2013
  • 18:16

Hallo,

Ik heb deze telefoon ook gehad. Mijn Galaxy y kwam bij de KPN vandaan. Ik weet het niet zeker maar is kruidvat mobiel ook niet op de het netwerk van de KPN. Als dit zo is moet je eens proberen om contact op te nemen met kruidvat mobiel. En vraag om een nieuwe simkaart met hetzelfde mobiele nummer. Als dit niet werkt moet je de telefoon eens opsturen voor repartie. Hierdoor ben je hem wel 2-3 weken kwijt. Als dat na 4 keer nog niet werkt mag je een nieuw toestel uitzoeken. Succes!!

LG G6
Lenovo Tablet
Apple iPad

thomas_vandendoel

thomas_vandendoel

  • Lid sinds 17 december 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #4
  • 27 december 2013
  • 20:40

Dankjewel! Ik ga het eens proberen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren