Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

mathieu963

mathieu963

• Lid sinds 16 juni 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2013
  • 12:40

Ik heb mijn mobiel (galaxy Y) 3 dagen geleden geroot maar na de root had ik “mijn instellingen” of “instellingen”niet meer kan iemand me hier mee helpen want ik heb al 1 keer naar fabrieksinstellingen terug gezet maar dat heeft geen verschil gemaakt

kan iemand me hier mee helpen

met instellingen bedoel ik eerste menu en dan rechts onder staat er een tandwiel dat bedoel ik.

psybi

psybi

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 329
  • Reputatie 50
  • 16 juni 2013
  • 12:59

Heb je je toestel alleen geroot of er ook een andere Rom op gezet?
Als je ook een andere Rom erop gezet heb kan je deze beter nogmaals een keer proberen te flashen (installeren). Als dat niet werkt dan zou je naar een andere Rom kunnen kijken.

mathieu963

mathieu963

• Lid sinds 16 juni 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2013
  • 13:09

ja ik heb het geprobeerd maar het had geen verschil dus ik verwacht niet dat de rom gewerkt had ik wou gewon eens testen

mathieu963

mathieu963

• Lid sinds 16 juni 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2013
  • 13:09

psybi
Heb je je toestel alleen geroot of er ook een andere Rom op gezet?
Als je ook een andere Rom erop gezet heb kan je deze beter nogmaals een keer proberen te flashen (installeren). Als dat niet werkt dan zou je naar een andere Rom kunnen kijken.
ik heb het geprobeerd maar dat had geen verschil dus ik verwacht niet dat de rom gewerkt heeft.

psybi

psybi

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 329
  • Reputatie 50
  • 16 juni 2013
  • 13:37

Dan zou je het best kunnen kiezen voor een andere rom of de rom even opnieuw downloaden en het nogmaals proberen. Je zou ook misschien als je bij Home bent op het Menu knopje kunnen drukken (links onder de hardware knop) misschien staan daar ook de instellingen knop.

mathieu963

mathieu963

• Lid sinds 16 juni 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2013
  • 14:28

psybi
Dan zou je het best kunnen kiezen voor een andere rom of de rom even opnieuw downloaden en het nogmaals proberen. Je zou ook misschien als je bij Home bent op het Menu knopje kunnen drukken (links onder de hardware knop) misschien staan daar ook de instellingen knop.
dit heeft helaas ook niet gelukt.

psybi

psybi

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 329
  • Reputatie 50
  • 16 juni 2013
  • 17:50

Een andere Rom ook niet? Het lijkt mij dat als je een Wipe Data/Factory reset heb gedaan in Recovery en daarna een andere rom flasht het gewoon zou moeten werken.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren