Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Maartjee

Maartjee

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 22 maart 2013
  • 17:06

Ik heb een galaxy y en mijn intern geheugen is vol. Ik heb alleen maar 2 kleine apps, die echt niet zoveel ruimte innemen (en zelfs op de sd kaart staan!), maar wil ik andere apps downloaden komt er ‘'Fout bij het installeren. Intern geheugen vol.’'
Ook kan ik geen sms'jes meer ontvangen omdat mijn geheugen vol is (heb verder al mijn sms'jes gewist). Ik heb al 2sd geïnstalleerd en gekeken of mijn apps verplaatst kunnen worden. Deze staan al op mijn sd-kaart, dus kan ik dus ook niks mee…

RAM-geheugen is al gewist. Ik heb vooral ook wat dingen gelezen over rooten maar volgens mij is dat niet erg handig… (Garantie gaat eraf?)

Hoe komt het dat mijn geheugen al vol is en hoe kan ik dit tegengaan?

Bewerkt (21 mei 2013 14:10)
fredje8

fredje8

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 22 maart 2013
  • 19:38

Je apps op je sd-kaart slaan gegevens op in je intern geheugen.
Het probleem is dat veel mensen dat niet weten en dat hun intern geheugen snel vol raakt door apps op hun sd-kaart.

Hier is de oplossing om gegevens te wissen:

1. Download de app AppMgr III (App 2 SD).
2. Verwijder je cachegeheugen.
3. Ga naar het tabblad “Extern” (dus naar je apps die op je sd-card staan)
4. Klik om de beurt op alle apps . Per app doe je dit:
- Je klikt op de app.
- Je kijkt (in de rubriek opslagruimte) naar “Gegevens”, als hier veel MB gegevens instaan, kan je de app beter verwijderen of de gegevens wissen.
- Je klikt op “Gegevens wissen” (als je de gegevens van van de app wilt wissen bv. je uitgespeelde levels van je spel wordt gewist) of je verwijdert de app.
- Als je de app hebt verwijderd, of de gegevens hebt gewist, open je terug AppMgr III, en je zult zien dat er meer geheugen vrij is op je telefoon!

Een goed voorbeeld, de app iStunt 2:
Ik download AppMgr III, verwijder mijn cachegeheugen en ga naar het tabblad “Extern”.
Ik druk op de app, er stond bij gegevens 9 MB, ik verwijder de app en ik heb 9 MB vrij op mijn intern geheugen.

Ik hoop dat het helpt om meer geheugen vrij te maken!

Maartjee

Maartjee

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2013
  • 11:17

Het heeft idd een beetje geholpen, maar het rare is dat ik dus maar 2 kleine apps op mijn mobiel heb staan. Heb bij beide de gegevens gewist, maar mijn intern geheugen blijft heel erg vol… Nog andere tips?

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6016
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 23 maart 2013
  • 11:21

Je kan proberen wat tijdelijke bestanden te verwijderen. Dat kan met een app als deze: https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.infolife.cache

Maartjee

Maartjee

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2013
  • 11:41

Ook dat heeft een klein beetje geholpen, maar niet superveel ofzo… Linksboven blijft ‘'Internal phone storage is getting low’' staan

johanroelfs

johanroelfs

• Lid sinds 20 oktober 2012
  • Berichten 197
  • Reputatie 0
  • 22 april 2013
  • 21:53

welke apps zijn er geinstalleerd dan?

Bewerkt (22 april 2013 21:53)

LG G6
Lenovo Tablet
Apple iPad

M.v.K.

M.v.K.

• Lid sinds 02 augustus 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2013
  • 15:00

nanders
Je kan proberen wat tijdelijke bestanden te verwijderen. Dat kan met een app als deze: https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.infolife.cache
ik heb ook een Samsung Galaxy Y s. Maak meerdere keren per dag alles leeg, heb nu zo'n beetje alles verwijderd aan apps wat ik kan verwijderen (inclusief Google Play services), maar hij blijft vollopen. Het is ook in ‘apparaatgeheugen’ absoluut niet na te gaan wat er zoveel en steeds meer geheugenruimte vreet. Aan- en uitzetten helpt ook niet etc.etc.
Conclusie: gewoon een waardeloos toestel!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren