Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

avious

avious

• Lid sinds 21 oktober 2015
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 21 oktober 2015
  • 21:46

Hallo.
Ik heb het volgende probleem (denk dat er wel meer zijn)
Outlook heeft het idee gehad om de goed werkende outlook app te vernieuwde waardoor we verplicht zijn om deze nieuwe app ook te installeren.
Maar helaas Ik heb 2 samsung tablets 1 is een samsung tab 2 10.1 en de andere een 7.0 bijde zijn voorzien van de Android-versie 4.2.2.
Voor de outlook app heb je 4.0 en hoger nodig. dus zitten we dus in principe goed.
Maar helaas wanneer ik de outlook app wil updaten en op de playsore site ben aangekomen staat daar de tekst
[Je apparaat is niet compatibel met deze versie ](zie bijlage)

Ik heb al geprobeert contact op te nemen met de makers (use-in-app-support@noreply.com) maar dat e-mail adres werk niet (staat ook achter noreplay) had het kunnen weten.
en ik heb contact gehad met Microsoft Corporation (die vertelden mij dat deze outlook app niet van hun is ook al staat er Microsoft outlook bij.

Hebben jullie een idee hoe ik deze nieuwe app kan installeren (Ik heb de oude app op mijn SD kaart staat en installeer die iedere keer opnieuw wanneer ik de melding krijg dat ik de vernieuwde app moet installeren.

Of hoe ik in contact kan komen met de makers van de outlook app.

alvast bedankt voor jullie hulp en antwoorden.

Bijlage:

Bewerkt (21 oktober 2015 21:48)
Sander

Sander

• Lid sinds 23 september 2009
  • Berichten 424
  • Reputatie 30
  • AdminAdmin
  • 21 oktober 2015
  • 22:24

Rare reactie van Microsoft. Ze hebben de app inderdaad niet volledig zelf gemaakt, maar hebben het bedrijf Accompli overgenomen. Even voor de duidelijkheid, het gaat om deze app: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.microsoft.office.outlook. Die staat bij mij als geschikt voor alle apparaten die ik de afgelopen drie jaar heb gehad.

Als het inderdaad om die versie gaat, kunnen we even verder kijken.

avious

avious

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 21 oktober 2015
  • 23:59

Hallo Sander
Het gaat inderdaad om die versie.
Ik heb je link aan geklikt en kom dan op de playstore site uit en daar staat dan de melding
[Je apparaat is niet compatibel met deze versie]

Zie bijlage bij mijn eerste bericht.

Ik heb al meer mensen op andere sites voorbij zien komen die hem ook niet geinstalleerd krijgen

zal nog een andere bijlage er bij doen

Het gaat voornamelijk om de Samsung GT-P3110 (Galaxy Tab 2 (7.0) )
en de samsung GT-P5110 (Galaxy Tab 2 (10.1) beide tablet's hebben Android versie 4.2.2.<< dit is toch duidelijk hoger dan 4.0

Nieuwere versie is er niet voor deze Tablets

bij de AANVULLENDE INFORMATIE staat :Android vereist 4.0 en hoger

Nieuwere versie is er niet voor deze Tablets

Bijlage:

Bewerkt (22 oktober 2015 00:12)
Sander

Sander

• Lid sinds 23 september 2009
  • Berichten 424
  • Reputatie 30
  • AdminAdmin
  • 23 oktober 2015
  • 10:47

Zou je het installatiepakket eens handmatig kunnen installeren? Het pakket is hier* te downloaden: http://www.apkmirror.com/apk/microsoft-corporation/outlook/outlook-1-3-23-android-apk-download/. Ik ben benieuwd of er een technische reden is waarom de app niet geïnstalleerd kan worden.

*APKMirror is een betrouwbare (geen illegale) site van de makers van Android Police die officiële installatiebestanden voor verschillende apps aanbiedt. De installatiepakketten worden gecontroleerd (op basis van de digitale handtekening) en zijn dus altijd dezelfde bestanden als wanneer je de app uit de Play Store downloadt.

avious

avious

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 25 oktober 2015
  • 10:18

Sander bedankt, dit heeft gewerkt en ik heb nu de nieuwe versie van Outlook
Neem aan dat deze ook automatisch word geupdate anders kijk ik wel is op jullie site.

Bedankt voor je hulp.

Bewerkt (28 oktober 2015 20:35)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren