Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

frako

frako

• Lid sinds 27 januari 2011
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 8 september 2014
  • 17:30

Beste mensen,

Het zou toch mogelijk moeten zijn om via usb rechtstreeks vanaf de kaart van Geocaching naar de GPS te uploaden net zo als vanaf de laptop. Ik heb op aanraden van iemand een otg adapter aangeschaft maar die herkent de etrex nog de hierin aanwezige geheugenkaart niet. Wie weet een oplossing zodat ik de laptop voortaan thuis kan laten?

vriendelijke groet

remcor

remcor

• Lid sinds 29 december 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 30 december 2017
  • 13:42

Hoi Frako,
Ook ik wens dit. Ooit dit werkend gekregen?
Mijn Galaxy Ta met daaraan de OTG kabel ziet mijn Oregon met daarin het SD kaartje niet. Wordt wel herkend als externe USB aansluiting, maar de bestanden worden niet herkend.
Als ik een cardreader met daarin een SD kaartje aansluit wordt dit ook niet herkend. Sluit ik een USBstick aan op het kabeltje, dan lukt dit wel Nadat ik de stick heb geformateeerd in FAT32. Dus het kabeltje werkt wel.
Wat wel werkt is het SDkaartje in het slot van mijn Galaxy Ta, stoppen en aldaar de gpx bestanden uitlezen en/of kopieren. Vervolgens het kaartje terug in de Oregon. Is wat omslachtig, maar het werkt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren