Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

NicolleD

NicolleD

• Lid sinds 01 oktober 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2013
  • 11:52

Hallo!

Inmiddels ben ik me al enige tijd kapot aan het ergeren dat ik de agenda op mijn tab niet gesynchroniseerd krijg met mijn google. Ik heb dus geen back up. Mijn telefoon en google communiceren wel met elkaar, maar ik vind dat ding klein en onoverzichtelijk (reden voor aanschaf tablet).

Nu ben ik dit probleem al meer tegengekomen op forums, maar een oplossing waarmee ik iets kan lijkt er niet. Sommigen zeggen dat je dan de google-agenda moet gebruiken (hoe the *** kan ik dat doen, hier is geen appje voor of wel?) anderen zeggen gewoonweg dat het niet mogelijk is, maar dat klinkt alsof we nog in spijkerschrift zouden moeten schrijven.

Dus mijn verzoek: hoe krijg ik mijn agenda gesynchroniseerd met mijn googleageda (graag in dummietaal aub)?

Mvg
Nicolle

Bewerkt (1 oktober 2013 12:16)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6033
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 1 oktober 2013
  • 12:16

Let een beetje op je taal aub

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 1 oktober 2013
  • 12:32

NicolleD
Hallo!

Inmiddels ben ik me al enige tijd kapot aan het ergeren dat ik de agenda op mijn tab niet gesynchroniseerd krijg met mijn google. Ik heb dus geen back up. Mijn telefoon en google communiceren wel met elkaar, maar ik vind dat ding klein en onoverzichtelijk (reden voor aanschaf tablet).

Nu ben ik dit probleem al meer tegengekomen op forums, maar een oplossing waarmee ik iets kan lijkt er niet. Sommigen zeggen dat je dan de google-agenda moet gebruiken (hoe the *** kan ik dat doen, hier is geen appje voor of wel?) anderen zeggen gewoonweg dat het niet mogelijk is, maar dat klinkt alsof we nog in spijkerschrift zouden moeten schrijven.

Dus mijn verzoek: hoe krijg ik mijn agenda gesynchroniseerd met mijn googleageda (graag in dummietaal aub)?

Mvg
Nicolle
ik gebruik deze google agenda https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.calendar
ik neem aan dat je bij instellingen/ accounts & synchroniseren je google er tussen staat met automatische synchronisatie aan,als je dan op google klikt en op je account{xxxxxgmail.com} klikt staan daar alle gegevens die met google synchroniseren zoal contacten/agenda enz.. als je daar op menu drukt kun je de boel handmatig synchroniseren.
ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Bewerkt (1 oktober 2013 12:33)
NicolleD

NicolleD

• Lid sinds 01 oktober 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2013
  • 20:09

ik gebruik deze google agenda https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.calendar
ik neem aan dat je bij instellingen/ accounts & synchroniseren je google er tussen staat met automatische synchronisatie aan,als je dan op google klikt en op je account{xxxxxgmail.com} klikt staan daar alle gegevens die met google synchroniseren zoal contacten/agenda enz.. als je daar op menu drukt kun je de boel handmatig synchroniseren.
ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Helaas blijkt deze niet compatibel met mijn apparaat. Toch bedankt!

Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 2 oktober 2013
  • 08:14

Het kan echt wel, je ziet waarschijnlijk iets over het hoofd. Heb je bij instellingen een lijstje van accounts staan? Als je dan klikt op het google account, kun je selecteren wat er gesynchroniseerd moet worden. Als je dit niet kunt vinden, laat dan weten welke android versie je draait en wat je al gedaan hebt om het te laten werken.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren