Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

michaelavanriel

michaelavanriel

• Lid sinds 13 juli 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 19 december 2012
  • 20:28

Sinds zaterdag heb ik een Galaxy tab 2 10.1. Tot gisteravond werkte de wifi-verbinding perfect, maar sinds vanochtend maakt de tablet opeens geen verbinding meer met internet. Bij de instellingen staat alleen ‘wifi inschakelen’ maar verder doet ie niets. Ik zie ook geen enkel netwerk en kan ook geen netwerk toevoegen.

Ik heb de tablet een keer of 3 gereset en heb ook het draadloos modem een paar keer uit- en aangezet, maar het helpt allemaal niets. Op internet had ik gelezen dat het een instelling in het draadloos modem zou kunnen zijn, maar contact met Ziggo heeft in dat opzicht ook niets opgeleverd. Zij konden niets doen omdat ik niet eens een netwerk zie op mijn tablet.

In de instellingen staat ook dat er geen IP-adres beschikbaar is, misschien dat dat nog iets kan zijn.

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? Ik baal er stevig van, want ik heb 'm pas een paar dagen en kan er nu al niets meer mee…

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Bewerkt (24 april 2013 16:02)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 19 december 2012
  • 20:32

Misschien een vreemde vraag, maar heb je ‘wifi inschakelen’ wel ingeschakeld? Als het uit staat, kan het toestel geen IP adres ophalen.(Die worden uitgegeven door je router, en als wifi uit staat, kun je ook nooit een netwerk zien/vinden)

Bewerkt (24 april 2013 16:02)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

mk

mk

• Lid sinds 05 augustus 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2013
  • 11:31

michaelavanriel
Sinds zaterdag heb ik een Galaxy tab 2 10.1. Tot gisteravond werkte de wifi-verbinding perfect, maar sinds vanochtend maakt de tablet opeens geen verbinding meer met internet. Bij de instellingen staat alleen ‘wifi inschakelen’ maar verder doet ie niets. Ik zie ook geen enkel netwerk en kan ook geen netwerk toevoegen.

Ik heb de tablet een keer of 3 gereset en heb ook het draadloos modem een paar keer uit- en aangezet, maar het helpt allemaal niets. Op internet had ik gelezen dat het een instelling in het draadloos modem zou kunnen zijn, maar contact met Ziggo heeft in dat opzicht ook niets opgeleverd. Zij konden niets doen omdat ik niet eens een netwerk zie op mijn tablet.

In de instellingen staat ook dat er geen IP-adres beschikbaar is, misschien dat dat nog iets kan zijn.

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? Ik baal er stevig van, want ik heb 'm pas een paar dagen en kan er nu al niets meer mee…

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Ook hier bij mijn vriendin het zelfde probleem. Sterk internet signaal, maar geen verbinding kunnen maken. Gister avond werkte alles nog goed. Nu geeft tablet aan dat er geen ip-adres beschikbaar is.

Router opnieuw gestart.. tablet opnieuw gestart. Nieuwe verbinding proberen te leggen.. mar niets helpt.

Ow ja, wifi op tab staat gewoon aan.

Wie kan helpen..

Bewerkt (5 augustus 2013 11:32)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren