Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

HarrieV

HarrieV

• Lid sinds 23 januari 2011
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2012
  • 21:58

Hallo

Ik lees normaal mijn mail via Outlook op mijn laptop. Mail wordt binnen gehaald via de pop3 server van mijn provider. Onderweg lees ik wel eens mijn mail via mijn HTC Desire. Weet je tenminste wat er binnen komt. Thuis lees ik de mail ook wel via mijn Galaxy tab. En de Desire en de Galaxy tab laten de mail verder ongemoeit op server van de provider, maar bij binnen halen op de laptop wordt deze van server verwijderd. Nu kan ik daarna toch nog de mail op mijn Desire lezen. De mail wordt daar pas na enige tijd verwijderd. Op mijn Galaxy tab is dan echter de mail ook weg. Ik zie geen mogelijk om op de tablet de settings zo in te stellen dat deze niet 100% gelijk loopt met de server. Weg van de server, dan ook weg van de Galaxy tab. Ik vind dat nogal vervelend. Moet ik telkens mijn laptop er bij halen als ik alsnog een antwoord wil geven. Mijn vraag is hoe dit in te stellen dat mijn mail wel (enige tijd) op de table blijft staan. Is daar misschien een betere e-mail app voor? Kan deze niet vinden in de market.

Groeten,
Harrie

Bewerkt (24 april 2013 14:20)
adrieaddy@gmail.com

adrieaddy@gmail.com

• Lid sinds 25 juni 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2012
  • 12:35

i k heb het zelfde probleem met mijn samsung galaxy 2 tab.
En heb ook nog een probleem met type op tablet met type krijg ik telkens een streep onder de letters en deze maak dan zelf een op een volgend woord.
Hoe krijg ik dat voor elkaar dat dat niet meer gebeurt, heeft iemand oplossing hiervoor.

Bewerkt (24 april 2013 15:06)
hennyw

hennyw

• Lid sinds 24 januari 2012
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 17 juli 2012
  • 12:31

de mail word verwijdert als deze weg is van de server en je het email programma de mail laat vernieuwen.
dus niet automatisch vernieuwen en je mail blijft staan.

Bewerkt (24 april 2013 15:14)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren